Witam, na jakiś czas problemy zniknęły, i w jeden dzień pojawiły się od nowa ze zdwojoną siła. Ale pojawił się następny objaw, bo myślę że nie powód, korektor świateł zaczął wariować, tzn światła zaczęły się przestawiać w tą i spowrotem. Kiedy odpiąłem wtyczni przy obu siłownikach to problem z gasnącymi zegarami też zniknął, być może chwilowo. I stąd moje pytanko, po dorwaniu się do schematów elektrycznych (są w wersji elektronicznej w bardzo kiepskiej jakości z "sam naprawiam" strona 165. Doszedłem do wniosku że powodem obu tych zakłuceń może być słabe połączenie masowe pomiędzy tablicą rozdzielczą i przodem silnika oznaczone jako R107. Moje pytanko do znawców tematu bo ja w samochodach to kompletny laik jestem - jak jest wykonane to połączenie i którędy biegnie i czy kabel będzie oznaczony jako R107 ? Gdyby też ktoś miał wersję elektroniczą tego schematu elektrycznego w czytelnej wersji będę bardzo wdzięczny za info bo z tego co mam to niewiele numerów mogę odczytać.