Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf IV TDI 101 KM pompowtryski

10 Wrz 2004 14:29 7092 14
  • Poziom 27  
    Sprawa jest następująca:
    Golfik dostał w twarz.
    Po remoncie blacharki i całej kosmetyce nie chce odpalić?
    Silnik nie rozmawia z vagiem ale cała reszta gada (abesy i inne)
    Te autka mają ten plus że nawet po podłączeniu innego komputera auto zapala i gaśnie przeciwiczyłem wiele komputerów od tego auta i nic na żadnym nie pali pompa nie startuje (brak wysterowania z komputera (obwód pompy sprawny 100%)) jest to silnik 101 koni TDI pompowtryski.
    Wszystkie kosteczki posprawdzane i czyściutkie.
    Szukałem bezpośredniego kabelka od lini diagnostycznej przy komputerze i go nie znalazłem są to zazwyczaj szare z białym paskiem (K) dochodzą do kompa dwa takie ale zaden z nich to nie jest ten (sprawdzałem inne golfy na chodzie)
    Czy ktoś może wie który kabelek to linia K wchodząca do komputera?
    A i jeszcze jedno obojętnie jaki komputer podłącze to kontrolka od immo gaśnie ? A to chyba zależy od komputera jaki kluczyk pasuje i tylko na oryginale powinna gasnąć czy zależy to od licznika?
  • Poziom 11  
    Z jakiej miejscowości jesteś?Czy słychać pompe paliwa w zbiorniku?
    Zapraszam do Zgorzelca zrobimy.
  • Poziom 27  
    Nie pompa tez nie startuje i vag silnika nie widzi
    A to w międzyrzeczu koło gorzowa to troche daleko jak na niejadące auto.
    Może jakieś wskazówki :| ?
  • Spec od samochodów
    Załącz pompę na krótko i sprawdź czy silnik będzie pracował.


    Pozdrawiam.
  • Poziom 27  
    Nie chodzi.
    Przypominam że vag nie widzi komputera.

  • Poziom 15  
    A sprawdzałeś zasilanie? Czy jest napięcie zasilające na kostce kompa?
    A może brak "masy" na kompie?
    Jeśli VAG nie widzi kompa to 99% brak zasilania.
  • Spec od samochodów
    Do diagnostyki silnika jest pin 61 w kompie.


    Pozdrawiam.
  • Poziom 27  
    Sprawdzałem zasilania.
    Podłączałem się do auta w którym wszystko jest ok. wszystkie 12V są na miejscu i wszystkie przjścia na mase miernikiem ciągłości wykazały też wszystko na mioejscu. Dzięki za tego pina.
    Widzę że pomysły masz po kolei identyczne jak ja ale to wszystko już przerobiłem próbowałem się podpiąć bezpośrednio z linią K ale tam są dwa szare przewody z bialym paskiem ale żaden z nich to nie ten.


    Pozdrawiam i czekam no nowe pomysły
    Jak uda się zrobić to napisze co było.

    Często robimy czwóreczki i nigdy nie było żeby nie chdził. Chodził jak stara k.... Ale zawsze paliły.
  • Spec od samochodów
    Przedzwoń z 7 na kompa, musi być z kontakt między gniazdem diag. a kompem na choćby jednym pinie.


    Pozdrawiam.
  • Spec od samochodów
    Sprawdź jeszcze czy komputer wysyła sygnały na czujniki.


    Pozdrawiam.
  • Poziom 27  
    Jest ok. jeden dochodzi wyciągam białą flage.
  • Poziom 14  
    Nie wiem jak jest w golfie ale przerabiałem Fiata Uno z komputerem na nadkolu. Też miał bum i po blacharce nie zagadał. Okazało się że od uderzenia wypadł z podstawki w sterowniku eprom (choć był trzymany plastikową nakładką). Skończyło się na prostowaniu nóg układu i wciśnięciu go w podstawkę. Autko zapaliło i 100% sukcesu
  • Spec od samochodów
    Nie załapałem, chodzi golf czy nie.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 27  
    Jest ok z kabelkiem K - dochodzi do kompa. A flaga to wiadomo chyba serwis zobaczymy. Dzięki.
  • Poziom 27  
    Ale ze mnie bałwan. :|
    Przyjechał koleś z serwisu zajął się najpierw komputerem i połączeniami z nim, zasilaniem tak jak ja to uczyniłem.
    Potem sprawdził przekażniki w kabinie i okazało się że w jednym z nich był ....... piasek!?
    I wiadomo nie załanczał bo piasek sprawnie mu przeszkadzał.

    A najlepsze jest to, że zmieniałem wszystkie przekaźniki z auta na chodzie a fura dalej nie paliła. Wszystkie to znaczy oprócz jednego.
    A to dla tego, że był on jako jedyny w listwie powyżej w której nie zawsze jest jakikolwiek przekaźnik.
    Chyba rutyna mnie zgubiła.

    Tak więc rada dla wszystkich zawsze wytrzxepcie dobrze przekaźniki z piasku.

    I okazuje sie że najprostsze i najbardziej oczywiste usterki okazuą się albo banalnie proste albo nie do rozwiązania
    I nie wiem jak to się stało że komputer wszędzie miał zasilanie no ale chyba tak jakoś jest bo serwisant też najpierw stwierdział że komputer ma zasilanie.
    Pozdrawiam