Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zdalny pulpit - pomoc w konfiguracji i wybór programu

silent_83 19 Sie 2010 15:58 1586 5
  • #1 19 Sie 2010 15:58
    silent_83
    Poziom 9  

Witam, mam trochę nietypowy problem. Piszę tu ponieważ mam za mało jakiś punktów aby założyć własny temat. Nie wiem o co kamman Razz

w dziedzinie sieci komputerowych jestem lekkim laikiem. Potrzebuję uruchomić zdalny pulpit na komputerze. Na komputerze serwer potrzebuję dwóch niezależnych użytkowników. Jeden użytkownik to osoba fizycznie przed nim siedząca, a drugi to gościu podłączony zdalnie do tego samego komputera. Tyle tylko, że po zainstalowaniu VCN lub LogMeIn, widzę u siebie to co robi osoba fizycznie siedząca przed komputerem. ?

Reasumując chodzi mi o to, abym mógł zdalnie zalogować się na drugi komputer przy który fizycznie siedzi inna osoba i abyśmy sobie wzajemnie nie przeszkadzali w pracy Very Happy Jak to zrobić?

Z góry dzięki za pomoc Smile

0 5
  • #2 19 Sie 2010 16:00
    piterus99
    Poziom 43  

Nie napisałeś jaki system jest na komputerze-hoście. A to ważne - bo do XP trzeba dograć łatę i zrobić poprawki, wyżej jest dopuszczona dwójka użytkowników jednocześnie - wbudowany pulpit zdalny pozwala na logowanie dwóch użytkowników do jednego komputera.

0
  • #3 19 Sie 2010 16:02
    silent_83
    Poziom 9  

Komputer host to XP Home, komputer klient XP Prof.

0
  • #4 19 Sie 2010 16:14
    piterus99
    Poziom 43  

Serwer pulpitu zdalnego jest tylko w XP Prof, więc albo zamienisz komputery miejscami, albo... nie wiem, bo chyba nie da się tego zrobić inaczej

0
  • #5 19 Sie 2010 16:27
    silent_83
    Poziom 9  

a może jakimś programem? Generalnie zamiana komputerów nie wchodzi w grę, podmiana systemów też nie za bardzo. Obie to wersje OEM

0
  • #6 19 Sie 2010 19:06
    WojtasJD
    VIP Zasłużony dla elektroda