Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Simson s51 nie pali ze startera.

19 Sie 2010 16:59 4105 11
  • Poziom 9  
    Więc jak w temacie nie pali. Chyba ze z popychu ale też trzeba kawałek lecieć żeby zapalił, jak już zapali to troszkę go dusi. Ale na wolnych znowu umiera;/.
    Gaźnik nówka, cylinder, pierścionki, tłok, wszystko dobrze. Zapłon dobrze ustawiony. Ma kompreche dobra. ;/. Podejrzewam regulacje gaźnika. Napiszcie mi jak to zrobić tak na oko. Wiem że regulacja jest dobierana do każdego silnika inna:(.

    Ps. tak poza tematem czy na nóżce od biegów jest wieloklin?(u mnie nie ma po nim śladu)
  • Poziom 14  
    Co do nóżki od biegów z tego co pamiętam jest tam wieloklin ale glowy niedam sobie uciąć a tu masz o regulacji (poczytaj to forum pomocne :D )http://simsony.net/showthread.php?t=3863
  • Poziom 30  
    Regulacja gaźnika kilkakrotnie opisywana na tym forum !! Wysil się i użyj SZUKAJ !! Lub wpisz w google : Regulacja gaźnika simson
  • Poziom 42  
    A jaki to masz gaźnik nówka? Czyżby Bing? Daj zdjęcie. Oryginalne gaźniki nie były regulowane do silnika, tylko na ustawienia standardowe. Kiedyś udało mi się kupić 3 szt. Dla siebie i kolegów. Sprawdziłem wszystkie w moim Simsonie i każdy działał od strzała bez dodatkowych regulacji. Albo ten twój jest daleki od oryginału, albo masz więcej popsute. Np. nieszczelność na simmeringach wału.
    Nóżka (jak napisałeś) a wg mnie dźwignia zmiany biegów nie ma wieloklina! Po prostu się ją zaciska na tuleji. Tarcie powinno wystarczyć.
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Sprawdź jak pali na ssaniu, kondensaor, objawy jak na przestawiony zapłon, ale niby dobrze ustawiony, możliwa nieszczelność komory spalania.
  • Poziom 42  
    Uwaga do wszystkich użytkowników Simsonów. Producent montował dźwigienkę ssania nie dla ozdoby! Sprawny silnik ze sprawnym osprzętem NIE MA PRAWA zapalić "od kopa" bez ssania gdy jest zimny! Sprawdziłem to praktycznie na kilkuset Simsonach.
    Jeżeli pali to znaczy, że coś jest nie tak z gaźnikiem!
    Sobuś podaj więcej informacji o Twoim Simsonie.
    1. Co było robione i dlaczego?
    2. Dlaczego zamontowałeś nieoryginalny gaźnik i jaki?
    3. Co z wydechem?
    4. Jaki masz zapłon? Elektroniczny czy przerywacz.
    5. Czy rozbierałeś silnik.
    6. Jakie simmeringi są na wale - zdjęcia.
    6. Jaka jest iskra i jak ją sprawdzasz?
    Podejrzewam nieszczelność lub złą pracę zapłonu.
  • Poziom 9  
    Już wszystko zrobiłem ;). Ale teraz inna sprawa. Macie jakiś wspaniały pomysł co zrobić z biegami? U mnie dźwignia ciągle się obraca nie zmieniając biegu ;/. Poprostu nie trzyma dobrze.;/ Dokręcałem kilkakrotnie ale dalej że tak powiem nic z tego;/. To strasznie irytujące.
    Ps. Silnik chodzi jak marzenie ;)
  • Poziom 42  
    Trzeba zdjąć dźwignię i wyklepać ją tak aby była jak najbardziej podobna do oryginału. Nowa śruba, podkładki i nakrętka. przed nałożeniem dźwigni umyć połączenie benzyną - 0 oleju!. Złożyć, mocno skręcić. Ma być OK. Jeżeli nie jest, to masz problem z mechanizmem zmiany biegów. Sprawdzenie + regulacja.
    Czy masz problemy ze zmianą biegów w "górę" tj z 1 na 2 z 2 na 3 itd?
  • Poziom 9  
    Nieee. Poprostu dźwignia się ślizga na zacisku ;/. To ze 0 olejów, smarów itp to wiem ;). Ale czym to wyczyścić? Kolega proponuje benzyne. Przetestuje i wieczorkiem napiszę ;).
    Pozdrawiam ;).
  • Poziom 9  
    Jest już wszystko dobrze. Tylko łańcuch wymienić muszę gdyż przeżywam z nim katusze. A do tego jeszcze dodam iż zębatki zmienić muszę gdyż są stare i lekko połamane. A gdy atakująca i zdawcza są do wymiany to nic tylko kupić nowe- pomysł doskonały.