Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Drukarka przemysłowa rs232

darwit86 19 Sie 2010 19:05 1286 5
  • #1 19 Sie 2010 19:05
    darwit86
    Poziom 9  

Koledzy jestem zielony w tych tematach i proszę o sugestie. W urzadzeniu marki KURTZ była zainstalowana drukarka ze złączem rs232c, uszkodziła sie i jej naprawa jest nieopłacalna. Wziąłem na próbę drukarkę innej marki DATECS, 5 razy tańsza od orginalnej ale nie komunikuje sie odpowiednio z urządzeniem zamiast wyników pomiarów drukuje dziesiatkii jednakowych znaczków. Myślałem że jednakowe połączenie(rs232c) załatwia wszystko

0 5
  • #2 19 Sie 2010 20:45
    icos13
    Poziom 14  

Hej
    A do czego połączona jest drukarka ? A czy przypadkiem drukarka nie jest połączona z jakąś wagą? Do czego jest to linia może jakieś przykładowe zdjęcie? Jakieś maszynki Kurtza mam u siebie ale jakoś nigdy nie wchodziłem w szczegóły ...

0
  • #3 19 Sie 2010 21:13
    darwit86
    Poziom 9  

Tak drukarka jest podłaczona do wagi. Drukuje datę pomiaru,wage próbki i podsumowanie po określonej ilości wyprodukowanego materiału.

0
  • #4 19 Sie 2010 21:22
    icos13
    Poziom 14  

Czyli jak się domyślam masz spieniacz do steropianu a drukarka to Metler Toledo (??) :) Niestety ta drukarka posiada komunikację z wagą gdzie poprzez klawisze ustawia się parametry drukowania tj datę wagę przeliczniki ile ważyła próbka i jaka jest gęstość próbki . Wszystkie parametry jakie się ustawia pokazują się na wyświetlaczu wagi . Mam w pracy instrukcję . Coś tam było o ustawieniach komunikacji ale nie wiem czy przeskoczysz ten problem w innej drukarce.
    Kojarzę że była jeszcze jakaś wersja bez klawiatury. Jaką posiadasz ? A co się uszkodziło w drukarce ? Może mechanizm drukujący, wciągacz ?

0
  • #5 19 Sie 2010 22:53
    bestler
    Admin DIY, Automatyka