Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Czym się różnia gaźniki do Simsona?

Sobuś 19 Aug 2010 22:24 3302 4
Bosch
    Sobuś
    Level 9  
    Jak w temacie.
    Bo tyle tyle tego jest że już nie wiem co i jak. Poza tym ze różnią się wyglądem to może czymś jeszcze??
    Proszę pisać po polsku tak żeby dziecko zrozumiało jestem laikiem.
    Pozdrawiam ;)
  • Bosch
    MoniTOX
    Level 26  
    1. Dyszą główną.
    2. Położeniem iglicy.
    3. Dyszą biegu jałowego.
    4. Liczbą obrotów wkręta do regulacji powietrza lub mieszanki biegu jałowego.
    5. Poziomem paliwa.
    6. Wejście na wężyk.
    7. Szerokość wlotu do cylindra.
  • Bosch
    Sobuś
    Level 9  
    Yyy. Ale chodzi mi o osiągi itp;).
  • Helpful post
    wodzio12321
    Level 2  
    Teraz masz do wyboru różne gaźniki do simsona, na których można żwawo jeździć..

Najpopularniejsze to 16N i tam jest pełno typów tych gaźników, lecz każdy jest prawie taki sam, różnią się one tylko dyszą główną. Osiągi, zostaną takie jak są, bo te gaźniki były montowane seryjnie do simsonów

Następnie gaźniki Bing 17 gaźniki, o innej konstrukcji, charakteryzuje się zmniejszonym spalaniem i poprawieniem nieznacznie osiągów w simsonie.

I również znane gaźniki AMAL (16,18,19,21) Różnią się średnicą króćca, do Amala powyżej 16 trzeba rozwiercić króciec pod daną średnicę gaźnika, jak i również dyszami głównymi. Te gaźniki same dają odczuwalny przyrost mocy, jak i prędkości maksymalnej (kosztują około 150zł) Lecz przy przeróbce cylindra na choćby 60/4 i do tego Spawak taki gaźnik wyprawia cuda z cylindrem !

Jakoś tak to dziwnie opisałem, ale późno już..... :P
    Sobuś
    Level 9  
    wodzio12321 wrote:
    Lecz przy przeróbce cylindra na choćby 60/4 i do tego Spawak taki gaźnik wyprawia cuda z cylindrem !