Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi a 6 2.5 tdi v 6 brak pełnej mocy

21 Sie 2010 14:23 4125 6
  • Poziom 9  
    Witam Wszystkich. Panowie mam problem ze swoim autem taki, że czasami brakuje mu mocy. Podłączyłem wczoraj KTSa i były 3 błędy
    1. ciśnienie w rurze dolotowej poniżej granicy regulacji
    2. sterownik silnika zablokowany
    3. początek wtrysku (różnica regulacji)
    Po skasowaniu błędów już się nie pojawiły. A jednak coś jest nie tak,czasami słabo auto się wkręca na obroty,wydaje mi się że słabo doładowuje turbina, spalanie wtedy na poszczególnych biegach jest wiele niższe w danym momencie, bywa też że wzrasta ono dopiero po chwili (z opóźnieniem) zamiast autko być bardziej dynamiczne. Turbina jest na pewno ok, wężyki podciśnieniowe też, zawór turbiny także oraz przepływka. N75 oraz ten drugi zakładałem z auta, które śmiga bez zarzutów i też nic nie pomogło. Ostatnio zauważyłem dziwną sytuację i zdarza sie to tylko czasami, jadąc normalnie jednakowym tempem załóżmy na najwyższym biegu 1300 obrotów na obrotomierzu i dosłownie na 5 sekund auto podnosi obroty do ok 2000 i spadaja na jakie powinny byc ale bieg sie nie zmienia,jest to skrzynia tiptronic,może coś z nią nie tak?błędów napewno na komp.nie ma żadnych. Co jeszcze mnie zastanawia, na KTSie w wartościach rzeczywistych są takie dane:
    wartosć powietrza dol wymagana waha sie 576-580
    a wartość zmierzona 314-317.
    Ponoć coś jest nie tak z tą wartością wymaganą, że powinno być w granicach ok 250, więc co jest przyczyną że tak pokazuje? Może dlatego autko nie jeździ tak jak powinno? Czasami autko rozpędza się 200/220 km/h a czasami cieżko bujnąć go do 180,czemu jest z tym różnie i od czego może to zależeć?
    Z góry dziekuje za opinie i podpowiedzi. P:ozdrawiam. Jeszcze tylko dodam nie wiem czy to wazne,ale auto wogóle mi nie kopci,zero czarnego dymka nawet po wciśnieciu gazu do spdu,troche dziwne,chyba powinien cos zadymić,chyba że nie ma kopa jakiego powinien mieć.
    Dodam jeszcze 1 uwage , myslalem juz ze moze to pompa vacum daje za male cisnienie,niby jest ok,tyle samo pokazuje na zegarze co w innym audi ale po zalozeniu zegaru przed gruszke turbiny w moim aucie jest -0.3 a w innej audi - 0,5,nie wiem czemu tak,zaworki zakladalem z niej i tez tak samo,nic sie nie zmienilo.
  • Poziom 35  
    Jezeli masz taka róznice pomiedzy wartosciami przepływki, to przepływka jest do wymiany. Czy którys z tych błędów powrócił?
  • Poziom 9  
    nie powrócił żaden z tych błędów, przepływke zakładałem z innej audi i bez różnicy,żadnej poprawy
  • Poziom 9  
    witam panowie,wybaczcie ale nie mam narazie mozliwosci i czasu zrobic logow, wiem tylko ze na ktsie powraca blad "poczatek wtrysku,roznica regulacji" i "cisnienie w rurze dolot,wartosc zbyt niska".

  • Poziom 27  
    Witam pompa wtryskowa a wniej tłok przestawiacza kończy życie
  • Poziom 9  
    Kolego nie sadze by bylo cos w pompie nie tak,pod komputerem wszystko co mozna sprawdzic dziala prawidlowo,jak sie nie myle dzialanie tloka o ktorym mowisz tez pokazuje czy jest aktywny.