Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

most południowy ACER Aspire 3680

el_norte 22 Sie 2010 15:58 1840 5
  • #1 22 Sie 2010 15:58
    el_norte
    Poziom 2  

Witam wszystkich. Mam problem z tytułowym laptopem. Kilka minut od włączenia, komputer zaczyna wariować. Przestają funkcjonować porty USB i touchpad. Jedyną metodą poruszania się w systemie pozostaje klawiatura. Stąd też moje pytanie: czy winą za niepoprawne działanie laptopa należy obarczyć uszkodzony most południowy, czy też może usterka może dotyczyć innego elementu. Przyznaję, że jestem laikiem w dziedzinie elektroniki, ale potrzebuję tych informacji, aby nie dać się nabić w butelkę panom z serwisu. Z góry dziękuję za odpowiedź.

0 5
  • Pomocny post
    #2 22 Sie 2010 16:12
    KSX
    Poziom 19  

mostek południowy może być przyczyna takiego działania komputera, a sprawdzałeś czy to nie jest jakis wirus np. skanowanie, formatowanie lub odpalenie jakiegoś systemu z liveCD i sprawdzenie czy występują takie biedy np LiveCD Ubuntu

0
  • #3 22 Sie 2010 20:47
    el_norte
    Poziom 2  

Próbowałem już to robić. Reinstalacja, formatowanie, płyty z różnymi dystrybucjami linuxa i niestety zawsze ten sam rezultat. Dzięki za szybką odpowiedź, ale mam jeszcze jedno pytanie. Czy w przypadku uszkodzenia mostu południowego naprawa usterki zawsze wiąże się z wymianą samej płyty, czy też naprawia się to jakoś inaczej?

0
  • #4 22 Sie 2010 22:50
    KSX
    Poziom 19  

Nie jestem elektronikiem wiec nie wiem czy się da go wylutować, a potem wstawić na nowo. W serwisie się nie będą w to bawić i pewnie wymienią płytę główna.

0
  • Pomocny post
    #5 23 Sie 2010 02:50
    dt1
    Moderator - Komputery Serwis