Witam,
niedawno miałem problemy z LPG w samochodzie VW Passat B3, silnik o oznaczeniu PF (wielopunkt Digifant 2). Niby doszedłem do ładu i składu jako takiego, ale już po 1.5k km instalacja znowu zaczęła stroić fochy. Poprzedni właściciel autka chciał zaoszczędzić parę złotych i do samochodu z klapowym przepływomierzem i dosyć wrażliwym osprzętem założył instalację mieszalnikową... ;/
Mam dość problemów i niepewności, czy aby gdzieś w trasie auto mi nie strzeli focha i się rozkraczy. Chciałbym przerobić instalację na sekwencję. Umiejętności i zaplecze do samego montażu instalacji mam, uruchomienia i regulacji dokonałbym u gazownika.
I tu pytanie: czy w tym samochodzie z powodu asynchronicznego sterowania wtryskiwaczy montaż i uruchomienie sekwencji jest możliwy w miarę bezproblemowy sposób? Czy jednak potrzeba do tego odpowiedniej "mądrej głowy"?
Nie wiem czy można podklejać linki do alledrogo, ale czy instalacja o takiej konfiguracji:
Będzie odpowiednia do tego silnika? Ze starej istalacji zostanie tylko butla z ważną do 2016r homologacją, wielozawór i przewód miedziany do komory silnika.
Jeśli montaż sekwencji we własnym zakresie jest sztuką ponad siły normalnego człowieka, to czy wsadzenie zamiast miksera BLOS'a może coś pomóc w kwestii strzałów gazu (i rozpie*rzania przepływki)?
Z góry dzięki za wszelkie rady!
niedawno miałem problemy z LPG w samochodzie VW Passat B3, silnik o oznaczeniu PF (wielopunkt Digifant 2). Niby doszedłem do ładu i składu jako takiego, ale już po 1.5k km instalacja znowu zaczęła stroić fochy. Poprzedni właściciel autka chciał zaoszczędzić parę złotych i do samochodu z klapowym przepływomierzem i dosyć wrażliwym osprzętem założył instalację mieszalnikową... ;/
Mam dość problemów i niepewności, czy aby gdzieś w trasie auto mi nie strzeli focha i się rozkraczy. Chciałbym przerobić instalację na sekwencję. Umiejętności i zaplecze do samego montażu instalacji mam, uruchomienia i regulacji dokonałbym u gazownika.
I tu pytanie: czy w tym samochodzie z powodu asynchronicznego sterowania wtryskiwaczy montaż i uruchomienie sekwencji jest możliwy w miarę bezproblemowy sposób? Czy jednak potrzeba do tego odpowiedniej "mądrej głowy"?
Nie wiem czy można podklejać linki do alledrogo, ale czy instalacja o takiej konfiguracji:
- kontroler wtrysku gazu KME Diego G3
- wiązka emulatora z wtyczkami typu Europa (Bosch)
- panel sterowania z pełnym wskazaniem poziomu gazu
- czujnik ciśnienia i podciśnienia
- czujnik temperatury gazu
- czujnik temperatury reduktora
- wskaźnik poziomu gazu z wiązką
- buzer
- drobne elementy montażowe
- listwa wtryskowa Valtek 3ohm
- reduktor Tomasetto AT-09 Alaska
Będzie odpowiednia do tego silnika? Ze starej istalacji zostanie tylko butla z ważną do 2016r homologacją, wielozawór i przewód miedziany do komory silnika.
Jeśli montaż sekwencji we własnym zakresie jest sztuką ponad siły normalnego człowieka, to czy wsadzenie zamiast miksera BLOS'a może coś pomóc w kwestii strzałów gazu (i rozpie*rzania przepływki)?
Z góry dzięki za wszelkie rady!