Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AMICA PA4580A510/PA5580A510

23 Sie 2010 10:08 2151 6
  • Poziom 2  
    Witam.

Mam problem z pralką Amica PA4580A510, która posiada programator PA5580A510.
    Czy różnica między typem pralki a programatorem ma jakieś ważne znaczenie? Jak się doczytałem PA45 - oznacza pojemność 4.5 kg, PA55 - oznacza pojemność 5.5 kg (może ma większy pobór wody)?
    Główny problem jest w tym, że jakieś 3 dni temu przy włączeniu programu prania np. 1 - 30°C, działała do momentu wirowania. Wirowanie się nie włączało, ale pompa wypompowała wodę. Obecnie po włączeniu jakiegokolwiek programu prania, przełącza się po kilku sekundach na KONIEC pracy. Jak czytałem w innych postach jest to możliwe że programator, a możliwe że moduł. Nie znam się dokładnie na naprawach pralek, ale Tata pomoże mi w naprawie, a kiedyś on coś tam majsterkował przy tych starych "Franiach". Wspomnę że programator wygląda na cały i nie spalony, w razie czego mogę zrobić zdjęcia.
  • Poziom 28  
    A pracował silnik bo jeśli nie to szczotki Ci się skończyły. Moduł przy starcie dokonuje testu peryferii jeśli silnik ma przerwę to pralka nie pójdzie.
  • Specjalista AGD
    YoH* napisał:
    Witam.

Mam problem z pralką Amica PA4580A510, która posiada programator PA5580A510.
    Czy różnica między typem pralki a programatorem ma jakieś ważne znaczenie? Jak się doczytałem PA45 - oznacza pojemność 4.5 kg, PA55 - oznacza pojemność 5.5 kg (może ma większy pobór wody)?

Tam się nic nie różni, poza indeksem części.
  • Poziom 2  
    Więc tak przyczyną prawdopodobnie były te szczotki, zostały one poprawione i zaczęła działać. Ale i tak jak zaczyna kręcić bęben (powoli na początku) zaczyna szumieć/ocierać o coś.
  • Poziom 2