Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra G 2.0 DTL 16V - nie zawsze kręci, czuć opór, zgasła

23 Sie 2010 23:13 4158 11
  • Poziom 21  
    Witam!
    Opel Astra G, 98r, 2.0DTL 16V.
    Przebieg ponoć 250tys km, olej 15W40.
    Auto bardzo głosno chodziło,ale miało moc i nie kopciło, spalanie w normie.

    Jadąc, nagle lekko straciło moc i zgasło.
    Po próbie odpalenia zero reakcji.

    Wymieniony filtr paliwa i dalej nie pali.
    Rozrusznik raz kręci, a innymi razem w ogole nie kręci i słychać tylko stuk elektromagnesu. Jak już udaje mu się kręcić to słychać,tak jakby bardzo ciężko miał odpalić - inny dźwięk jest, niżeli normalnie.

    Akumulator podaje 11,9V.
    Próbowane już było na kablach z iinnego samochodu i dalej lipa.


    Wg mnie,cos blokuje tłoki/pompę/rozrząd i samochód tak ciężko odpala.
    Ale co?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    Samochód nie jest mój,ale kolegi, remonty bieżące,zawieszenia,hamulce itp, naprawiamy sami,ale w tej usterce nie wiemu od czego zacząć. Ale od kiedy pamietam to silnik głośno klekotał.

    Myslalem już o rozruszniku,ale nie potrafilem sobie wytlumaczyć,dlaczego przez uszkodzony rozrusznik samochód stracił moc i zgasł, chyba,że zwarcie na uzwojeniu i napięcie spadło i elektromagnes w pompie się zamknął i odciął paliwo,bo innego wyjścia nie widze.

    Błędy na komputerze - tylko w module grzania świec - auto jeździ na 3 świecach, może właśnie dlatego.

    Rozrząd w tym aucie jest na łańcuszku,wiec chyba nie powinno być problemów.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 30  
    Jak go sprawdzi/ustawi gdy pewnie nie ma blokad? Swoja droga operacje przy rozrzadzie / napedzie pompy w tym silniku przez ta klapke z boku to super, g... widac trzeba sobie pomagac lusterkami ,cale szczescie ze nie trzeba tam czesto grzebac.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    Jak pompa sprawna to i bez swiecy ten opelek odpali jak nie ma temperatur ponizej 0,a dokaldnie to chyba ponizej 3st zalacza sie system grzania swiec w tych Oplach.

    Głośny tzn,ze głosno klekotał jak na Diesla, mialem okazje jezdzić Vectrą z tym samym silnikiem i o niebo ciszej zachowuej sie silnik - tłumik w 2 seryjny.

    Coś czuje,ze panewka sie obróciła, na dniach bedzie rozbierany,napisze co dalej.
  • Poziom 27  
    dayus napisał:
    Jak pompa sprawna to i bez swiecy ten opelek odpali jak nie ma temperatur ponizej 0,a dokaldnie to chyba ponizej 3st zalacza sie system grzania swiec w tych Oplach.

    Głośny tzn,ze głosno klekotał jak na Diesla, mialem okazje jezdzić Vectrą z tym samym silnikiem i o niebo ciszej zachowuej sie silnik - tłumik w 2 seryjny.

    Coś czuje,ze panewka sie obróciła, na dniach bedzie rozbierany,napisze co dalej.


    Dobry trop
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    Silnik do Swapa. 2 zawory zostaly ulamane,strzepki wpadly do komory tłokowej i przytarły głowice i tłoki. Na innych tłokach zawory wybily swoje pieczęcie.
  • Poziom 30  
    Czyli jednak przestawil sie na rozrzadzie , na szczescie gole slupki tanie jak barszcz.
  • Poziom 21  
    1600zł za motor daliśmy,ale od pewniaka