Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 80 b3 91; Zamiana sterowania centralnym zamkiem?

24 Sie 2010 11:37 2957 6
  • Poziom 10  
    EDIT: Post nie został napisany przeze mnie-wyjaśnienie w profilu. Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    Panowie?? a moze ma ktos chociarz schamat?? lub wie gdzie sa usytuowane alemety ukladu?
  • Poziom 13  
    Znajdź kable sterujące i zainstaluj polski sterownik ST-2P (do kupienia w każdym elektronicznym
    Audi 80 b3 91; Zamiana sterowania centralnym zamkiem?
    Audi 80 b3 91; Zamiana sterowania centralnym zamkiem?
    Układ mega prosty. 4 kable - Stały +12V; -; sterowanie zamknij (impuls -); sterowanie otwórz (impuls -). Zamontowałem już ok 20 w różnych autach...
    Koszt 40-60zł
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic511357.html#2628180
    Tutaj "rycina" jak wyglądają wyjścia kabli...
    Generalnie ja bym to zamontował jako "emulator" switch'a w dzwiach. Impuls będzie rozpoznawany przez pompkę jako przekręcenie bębenka. Kabli do wpięcia szukaj w wiązce z dzwi. Najprawdopodobniej będą to 3 cieniutkie kable. Jeden stały -, i dwa sygnałowe (otwórz zamknij). Złapiesz je wpinąjąc się szpilką w kable z wiązki dzwiowej poprzez żarówkę. Jak coś dygnie znaczy, że złapałeś diabła za ogon :-)
  • Poziom 10  
    ok jeszcze jedno czy wczesniejszy wlasciciel mogl podlaczyc sterownik pod drzwi kierowcy i aby dzialal przeciac kabelek od czujnika w drzwiach tzn odciac czujnik w drzwiach kierowcy i podlaczyc zdalny sterownik??

    i jesli ja chce przywrucic sterowanie kluczykiem musze znalesc przerwe i ja polaczyc??

    MIKI; jesli masz jakis schemat lub porade gdzie dokladnie leza kable centralnego;
    a punkty dam wieczorem
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    Często takie sterowniki montowane są pod tapicerką w nogach kierowcy i za zegarami. Co do rozpiski to znalazłem do B4, ale jak znam życie to jest tak samo... Proszę
    Audi 80 b3 91; Zamiana sterowania centralnym zamkiem?

    Jeśli pomogłem wklikaj pomógł... Z tym u mnie cieniutko hehe...
  • Poziom 10  
    oki DZieki Miki; juz naprawilem pod kolumna kierownicydkrecilem schowek i tam znalazlem sama juz wtyczke od sterownika (ktos go wymontowal)
    i byla przerwa w przewodach teraz zamyka sie elegancko
  • Poziom 13  
    Cieszę się, że znalazłeś problem i rozwiązałeś go.