Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki samochód zastąpi starego Seicento?

26 Sie 2010 23:49 9550 45
  • #31
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • TermopastyTermopasty
  • #32
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #33
    RobertLodz09
    Poziom 29  
    Najprościej zadzwonić do sklepu z częściami do japończyków i zapytać sie o ceny części które najczęściej podlegają zużyciu ,jak np. klocki ,tarcze sprzęgło ,wydech ,rozrząd ,itp.. Pozdrawiam!
  • #34
    jonas
    Poziom 19  
    Po Seicento części do prawie każdego auta (wyłączając może rosyjskie) będą się wydawały koszmarnie drogie.

    Inna rzecz, że będziesz je wymieniać znacznie rzadziej, więc wyjdzie finansowo jak i nerwowo lepiej.
  • #35
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 39  
    Mam stare auto z dalekiego wschodu i o 3 klasy wyższe i ceny części do tego auta często są niższe niż do seicento, ( choć oczywiście niektórych wcale nie ma) ale jest spory rynek używanych części , ale jak na razie nic się nie psuje - tylko eksploatacyjne części...
  • TermopastyTermopasty
  • #36
    cypis86
    Poziom 2  
    Witam, proponujecie stilo, tylko ze jest trochę za drogie ale już fiat bravo tylko ten z silnikiem 1.6 lub 1.8 16V to lub 1.9 jtd to całkiem fajna alternatywa za cenę 5-10 tyś z rocznika 2000 jest to samochód dynamiczny oraz dużo lepiej wyposażony niż seicento . Sam jestem użytkownikiem fiata bravo 1.8 Gt z gazem CNG z włoch i jestem bardzo zadowolony zrobiłem 40tyś w 2 lata i kosztów napraw uzbierało mi się ok 2000 w tym większość części eksploatacyjnych. Samochód w sam raz na dojazdy do pracy jeśli komuś przeszkadza brak drzwi tylnych zawsze można kupić fiata brava, te same silniki wyposażenie tylko w obu typach nadwozia omijać te z silnikami 1.2
  • #37
    tzok
    Moderator Samochody
    Nieco przekraczając budżet mogłabyś się rozejrzeć za Punto IIFL z silnikiem MultiJet (turbodiesel o pojemności 1.25l i mocy 70KM), bez większego problemu, mieszcząc się w budżecie, kupisz też wersję z nieśmiertelnym silnikiem benzynowym FIRE 1.2 16V (80KM).
  • #38
    siewcu
    Poziom 34  
    Ja bym odpuścił Fiaty i inne wynalazki. Kup zadbanego, na przykład z jakiegoś forum, Golfa 3 lub jakiegoś japończyka - kolega rok temu kupił Mazdę 323. Olej, filtry, świece i kable zapłonowe, i z ponadprogramowych sprzęgło. Auto z 1997r, kosztowało go 6 czy 7 tysięcy.
  • #39
    tzok
    Moderator Samochody
    Niech się jeszcze pochwali ten Twój kolega ile zapłacił za to sprzęgło i kable ;) W Punto wymieniałem sprzęgło przy 130tys. km i kosztowało to niespełna 550zł z robocizną. Pomijając już fakt, że ciekawa jest ta Mazda 3 z 1997 roku, zwłaszcza że ten model robili od 2003 roku ;) takie rzeczy to tylko na Allegro. Może Tobie się takie auta podobają, ale dla mnie 10+ letnie auto segmentu B to zabytek i skarbonka bez dna.
  • #40
    siewcu
    Poziom 34  
    Aj, zamyśliłem się, chodziło o 323. Hmm... Sprzęgło będzie robione niedługo, koszt sprzęgła 330 zł, wymiana 220 zł.
  • #41
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #42
    RobertLodz09
    Poziom 29  
    Koledzy jaki cel ma ta dyskusja skoro autor tematu nie zabiera "głosu" w niej? Myśle że już chyba nabył jakiś samochód lub się zdecydował jaki kupić. Ponieważ upłyneło już kilka "ładnych dni" od jego ostatniej wiadomości. Pozdrawiam!
    ps.
    Koledzy nie piszcie o zadbanych Golfach3 ponieważ mam z nimi do czynienia i wiem w jakim przeważnie są stanie ,wystarczy takiego "zadbanego" obejrzeć od spodu na podnośniku i wszystko widać. "Rdza je zjada aż chuczy". Zwróćcie nawet uwage jak spadły już ich ceny ,pomału odchodzą w tzw."zapomnienie". W Łodzi na giełdzie widziałem już egzemplarze za 1500zł. z 92 i 93r.I nie było "szturmujących" do ich kupna.
  • #43
    siewcu
    Poziom 34  
    Czy szanowni koledzy potrafią przeczytać ze zrozumieniem zdanie, czy tylko wyrwać coś z kontekstu ? Napisałem celowo o forumowym, zadbanym, Golfie 3, dlatego, że gdyby szukać poza forum miłośników marki, graniczyłoby z cudem kupienie zadbanego egzemplarza.
  • #44
    RobertLodz09
    Poziom 29  
    Zgadza się kolego ,ale "pasjonatów" jest bardzo mało a swoje "autka" nie sprzedają. Znam jednego z łodzi który ma już od 14 lat Golfa1 Cabrio i nadal go trzyma! Nawet nie ma żadnej mowy o tym aby go sprzedać ,na wiosne jest planowana jego kolejna renowacja. Pozdrawiam!
    ps.Ja sam mam również już klasyka (Mercedesa 123) i też go nie sprzedam ,właśnie obecnie przechodzi renowacje nadwozia i powłoki lakierniczej.
  • #45
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #46
    siewcu
    Poziom 34  
    Golf 1 Cabrio to trochę inne auto, bardziej kolekcjonerskie niż do jazd na codzień... A zadbany egzemplarz idzie znaleźć, uwierz mi.