Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

jak samodzielnie wymienić elektro wentylator w Seicento

25 Aug 2010 12:42 6825 14
  • #1
    User removed account
    User removed account  
  • #2
    cirrostrato
    Level 37  
    Może moderator litościwie mnie nie wykasuje: jak ci już dwa razy wymieniali to może trzeba było popatrzeć, jak to się robi, kanał niepotrzebny...jak mnie fachman coś robi to patrzę mu na łapy, zawsze!!!!!!
  • #3
    kortyleski
    Level 43  
    oj cirrostrato, zero pobłażliwości dla kobiety...
    Wymiana wentylatora opiera się o uniesienie lewej strony samochodu, zdjęcie koła i nadkola plastikowego. Wtedy już widać dwie śrubki i zlizie wiatrak razem ze swoim stelażem. Kanał niepotrzebny
  • #4
    carrot
    Moderator of Cars
    Po co ściągać nadkole, wyłazi w dół i to z prawej, a nie z lewej strony
  • #5
    romoo
    User under supervision
    Tylko 1 śrubla jest tak bezsensownie nad końcem nadkola.
    Że jak się leży pod autkiem to mało co widać ją.


    Lepiej zamontować nowy wentylator 155zł.

    Oczywiśćie maxi bezpiecznik sprawdzony na akumulatorze?
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    barubar
    Level 26  
    Jak 2 jak 3. I to nie są śruby a wkręty.
  • Helpful post
    #8
    dabu
    Level 32  
    3 śruby, trochę zręczności i wentylator wyjdzie bez żadnej dodatkowej demolki. Słuchaj Carrota.
  • #9
    kortyleski
    Level 43  
    Sorki strony mnie się pomyliły, oczywiście prawa. Ja wolałem wywalić nadkole bo było łatwiej. Nie trza sie było kłaść.
  • #10
    barubar
    Level 26  
    3 śruby powiadasz, można wiedzieć jaki jest tam gwint, skoro to śruby? Rozumiem podniecenie, bo podobno kobieta napisała
  • #11
    kortyleski
    Level 43  
    Ojej, zaraz zaczniemy rozpatrywać czy śruba oksydowana, kadmowana czy jeszcze inna. Ma łeb? Ma gwint? Ano ma - to śruba.
  • #12
    User removed account
    User removed account  
  • #13
    barubar
    Level 26  
    Ojej, nie ja to wymyśliłem. Ale to bardzo trafne, wbita śruba lepiej trzyma niż wkręcony gwóźdź. Może nic nie trzeba podnosić, nie potrzeba demontować nadkola. Ale trzeba zapytać, jaki silnik w tym Seicento siedzi. I tak od tego zacząć? Tak mi się tylko wydawało.:D
  • #14
    romoo
    User under supervision
    Koleżanka ma 900ccm i 3 wkręty zardzewiałe z prawym gwintem.

    I koleżanka chce wymienić to autko jako że mieszka w górzystym terenie, ale audi B4 nie jest idealnym rozwiązaniem.
  • #15
    barubar
    Level 26  
    Jak już wytarga tego paskudę, koniecznie napisz co ona napisała.:D