Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez 1999 z silnikiem gsi (nierówna praca)

25 Sie 2010 13:18 2172 4
  • Poziom 2  
    Witam posiadam poloneza atu plus 1999 z silnikiem na wielopunkcie niestety ostatnio miąłem przykra przygodę podczas jazy polną drogą z dużymi chaszczami uderzyłem podwoziem w dość spory kamień. Następstwem był podgięty lewy wahacz i strzał w silniku w filtr powierza jechałem wtedy na lpg. Po zatrzymaniu stwierdziłem że miska i silnik jest cały jedynie delikatnie podgiął się wspomniany wahacz lecz po próbie uruchomienia silnika okazało się że pracuje on nie równo na benzynie natomiast po przełączeniu na lpg strzela w filtr powietrza. Słuchając pracy silnika na benzynie mam wrażanie jak by "wypadał" co któryś zapłon. zwłaszcza podczas przyspieszania w zakresie prędkości obrotowej silnika od 1000 do 2000 powyżej 2000 wydaje się że jest ok. Natomiast na gazie jak silnik jet rozkręcony i przełączy na lpg przy 2000 obr. jest ok ale jak zejdzie do 1000 obr. i próbuje go wkręcić wyżej następuje poważny strzał ze zrywa elastyczną rurę z filtra powietrza. Świece i przewody wysokiego są ok. wymieniłem na nowe nic to nie zmieniło. Macie jakieś pomysły co mogło się stać?
  • Poziom 15  
    Z gazem nie ma żartów jedź do mechaniora.

    Wcześniej sprawdź połączenia zapłonu, itp.
  • Poziom 19  
    Najprawdopodobniej uszkodziłeś sobie czujnik położenia wału. Też kiedyś ( jak miałem poldka ) w coś uderzyłem i dokładnie tak samo miałem. Ten czujnik jest jednak narażony na urazy mechaniczne.
  • Poziom 2  
    Wszelkie połączenia sprawdziłem i wszystko wygląda ok. Czujnik położenia wału tez nie posiada jakiś zewnętrznych śladów uszkodzenia ale mi również wydaje się to najbardziej prawdopodobne więc pewnie zainwestuję w nowy i znaczymy czy to coś zmieni.
  • Poziom 1  
    Po takim wstrząsie trzeba oglądnąć wszyskie połączenia elektryczne /konektory/ , sprawdzić wyłącznik główny silnika/może nie włączył się calkowicie lub Ty nie włączyłeś go dokładnie.Jeśli to nie pomoże to trzeba rozebrać reduktor i sprawdzić jak jest wśrodku.Przy okazji zaglądnąć do filterka gazu/mógł sie wkład rozwalić i zatyka dopływ gazu.Wogóle po trakim uderzeniu ogólny przegląd samochodu no i oczywiście jak najprędzejwymienić ten lewy dolny wachacz.Sprawdzić czy nie jest zagieta miska olejowa. P.S Wyłącznik silnika jest na lewo od aku, ma być wciśnięty.