Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Quartus 10 + modelsim

raf_entek 25 Aug 2010 18:33 1614 0
Altium Designer Computer Controls
    raf_entek
    Level 18  
    Witam!

Jak to zrobić aby z poziomu quartusa wywołać symulator modelsim, by wykonał symulację?

mam 2 takie kody:

dla testbench

module simulation();

reg clock1;
    reg clock2;
    wire C_w;

test UUT(.A(clock1), .B(clock2), .C(C_w));

initial
        begin
        clock1 = 0;
        clock2 = 0;
        end

always #70 clock1 <= ~clock1;

always #105 clock2 <= ~clock2;

endmodule

i dla modułu właściwego:

module test (
      input A,
      input B,
      output C
      );

assign C = A & B;

endmodule

Jest to jak widać symulacja bramki AND, bo jestem początkującym, udało mi się zrobić symulację w samym modelsim (ale bez gate-level), natomiast chciałbym się dowiedzieć jak to zrobić, by wybierając tools --> run EDA simulation tool --> EDA gate-level simulation włączył się Modelsim i zasymulował, bo jak dotąd to się co prawda uruchamia, ale wybierając opcję symulacji otrzymuję komunikat:

# Loading gate_work.test
    # ** Error: (vsim-3033) DRAM.vo(67): Instantiation of 'max_io' failed. The design unit was not found.
    # Region: /test
    # Searched libraries:
    # E:\altera\DRAM_controller\simulation\modelsim\gate_work
    # ** Error: (vsim-3033) DRAM.vo(80): Instantiation of 'max_io' failed. The design unit was not found.
    # Searched libraries:
    # ** Error: (vsim-3033) DRAM.vo(106): Instantiation of 'max_mcell' failed. The design unit was not found.
    # Searched libraries:
    # ** Error: (vsim-3033) DRAM.vo(118): Instantiation of 'max_io' failed. The design unit was not found.
    # Searched libraries:
    # Error loading design

W czym problem? Widzę, że czegoś nie znaleziono, ale czego?