Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem ze starym komputerem - nie reaguje...

pawelnowy7 25 Sie 2010 19:23 2399 32
  • #1 25 Sie 2010 19:23
    pawelnowy7
    Poziom 8  

Witam.
    Mam problem z moim starym komputerem (6-7 lat). Mimo że jest to już grat, zależy mi na tym aby działał. Problem polega na tym że komputer podczas normalnej pracy (przeglądarka internetowa, nic więcej), nagle się wyłączył. I co... i nic... Nie da się go uruchomić (w ogóle nie reaguje). Sprawdziłem kable... są ok. W środku nic się nie powylewało, nic nie spaliło... (Komputer przez cały czas wiernie mi służył... pierwszy raz jest coś z nim nie tak...)
    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Ps. Chciałem uprzedzić że w tym temacie jestem kompletnie zielony, więc proszę o wyrozumiałość...

0 29
  • #2 25 Sie 2010 19:35
    artaa
    Poziom 43  

Podaj pełną specyfikację z zasilaczem włącznie.
    Na początek podmień zasilacz.

0
  • #3 25 Sie 2010 20:38
    1413117
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 25 Sie 2010 21:38
    pawelnowy7
    Poziom 8  

Przepiszę to co miałem na takiej kartce dołączonej przy kupnie komputera:
    Pamięć RAM : 512DDR400
    Procesor : Athlon 2000XP Box
    Dysk Twardy : Caviar 40GB
    Plyta Główna : Gigabyte GA-7VA
    Krata sieciowa : Planet 10/100
    Karta Graficzna : GeForce 5200fx 128/128 AGPx8
    Zasilacz : MaxPower px-300
    Nie daję głowy za wszystko, ponieważ było to wszystko ręcznie wypisane (koślawym pismem...) więc jakieś litery mogłem przekręcić....

Nie za bardzo mam od kogo pożyczyć zasilacz aby sprawdzić czy działa jest jakiś sposób aby go sprawdzić bez podmieniania?? Aha po włączeniu komputera do zasilania (tym przełącznikiem z tyłu) włącza się dioda w myszce i na (chyba) płycie głównej w prawym górnym rogu pomarańczowe światełko... Jeśli to coś pomoże....