Witam forumowiczów.
Mój pierwszy post i od razu problem. Tak jak w temacie, silnik po nagrzaniu się zaczyna mocno szarpać i pracuje nierówno. Dzieje się tak tylko podczas jazdy, na biegu jałowym silnik pracuje równo. Byłem u mechanika który podłączył komputer i stwierdził że to walnięta sonda lambda. Kontrolka silnika zawsze gasła po odpaleniu i nigdy w czasie jazdy się nie zapalała.Po wymianie sondy usterka nie ustąpiła. Mechanior zgarnął kasę za zbędną wymianę + diagnostyke i powiedział że wszystko jest w porządku, a jednak dalej jest tak samo. W drugim zakładzie również nie potrafiono mi pomóc. Czy ktoś miał już styczność z podobnym przypadkiem lub był by w stanie zasugerować mi możliwe przyczyny takiej pracy silnika? I jeszcze jedno pytanie, gdzie znajduje się gniazdo diagnostyczne w tym samochodzie i czy jest możliwość wywołania kodów migowych?
Mój pierwszy post i od razu problem. Tak jak w temacie, silnik po nagrzaniu się zaczyna mocno szarpać i pracuje nierówno. Dzieje się tak tylko podczas jazdy, na biegu jałowym silnik pracuje równo. Byłem u mechanika który podłączył komputer i stwierdził że to walnięta sonda lambda. Kontrolka silnika zawsze gasła po odpaleniu i nigdy w czasie jazdy się nie zapalała.Po wymianie sondy usterka nie ustąpiła. Mechanior zgarnął kasę za zbędną wymianę + diagnostyke i powiedział że wszystko jest w porządku, a jednak dalej jest tak samo. W drugim zakładzie również nie potrafiono mi pomóc. Czy ktoś miał już styczność z podobnym przypadkiem lub był by w stanie zasugerować mi możliwe przyczyny takiej pracy silnika? I jeszcze jedno pytanie, gdzie znajduje się gniazdo diagnostyczne w tym samochodzie i czy jest możliwość wywołania kodów migowych?