Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fritz 7170 i problem z podlaczeniem

123maciek123456 26 Sie 2010 15:31 6449 36
  • #1 26 Sie 2010 15:31
    123maciek123456
    Poziom 8  

witam.
    zakupilem Fritza 7170 i walcze z nim.nie moge go podlaczyc do swojego kompa.wciaz przy diagnostyce wyskakuje blad z dsl ze niby jest nie podlaczone jak i cos o uzyciu oryginalnych przewodow.router jest z niemiec przerobiony na annex a i wg zapewnien sprzedajacego sprawdzony.net mam 1 z ery po kablu z tp.na modemie wszystko smiga ale gdy probuje podlaczyc fritza nie ma nic.przy diadnozowaniu wszystkie pozycja co sa sprawdzane fajkuje mi na zielono wiec ok.tylko ta jedna pozycja jest nie do przejscia przeze mnie.nie jestem profesjonalista w ale zielony rowniez nie.prosze was o porade i sugestie.

0 29
  • Pomocny post
    #2 26 Sie 2010 16:03
    zybi271
    Poziom 21  

123maciek123456 napisał:
    blad z dsl ze niby jest nie podlaczone jak i cos o uzyciu oryginalnych przewodow.router jest z niemiec przerobiony na annex a i wg zapewnien sprzedajacego sprawdzony.

Co znaczy przerobiony na Annex A? Przecierz on jest na Annex B, Poza tym ma gniazdko inne, więc nie podłączysz go, a oryginalny przewód też inny.

0
  • #3 26 Sie 2010 16:12
    123maciek123456
    Poziom 8  

zybi271 napisał:
    123maciek123456 napisał:
    blad z dsl ze niby jest nie podlaczone jak i cos o uzyciu oryginalnych przewodow.router jest z niemiec przerobiony na annex a i wg zapewnien sprzedajacego sprawdzony.

Co znaczy przerobiony na Annex A? Przecierz on jest na Annex B, Poza tym ma gniazdko inne, więc nie podłączysz go, a oryginalny przewód też inny.