Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes 124 2.0 92r. zalewa świece

pajączek25 27 Sie 2010 11:07 3309 6
  • #1 27 Sie 2010 11:07
    pajączek25
    Poziom 11  

    Mam mały problem z Mercedesem 124 zagazowany, bardzo trudno go odpalić, a jak już zapali to bardzo ciężko jest go utrzymać na obrotach i okropnie śmierdzi paliwem. Na gazie chodzi bez problemu,szczelności posprawdzałem tak zwanego kalosza też niby wszystko w porządku. Po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza rozruchowego bez zmian, przepustnica ustawiona. Już mi ręce opadają, pomóżcie.

    0 6
  • #3 28 Sie 2010 16:13
    gimak
    Poziom 38  

    Proponowałbym zakręcić gaz na butli i pojeździć dwa trzy dni tylko na benzynie. W ten sposób eliminuje się ewentualny wpływ gazu. Jak będzie odpalał bez problemu, to przyczyna bolączki tkwi w nieszczelnej instalacji gazowej i dochodzi do zagazowania układu dolotowego w czasie postoju. Jeżeli będą dalej problemy, to trzeba szukać w zasilaniu benzyną.

    0
  • #4 29 Sie 2010 09:56
    stanleym126
    Poziom 19  

    Nie wiemy czy zapalasz i używasz Pb czy tylko lpg, bo jak tylko lpg to mógł się zatrzeć tłoczek rozdzielacza paliwa, gdyż mieszanka paliwowo-powietrzna go smaruje.
    Ponadto sprawdź styki wtyczki nastawnika elektrohydraulicznego na głowicy rozdzielacza czy nie są przyrdzewiałe oraz przelutuj styki przekaźnika srebrnego -przepięciowego, gdyż jak są zimne luty to układ wchodzi w stan awaryjny.

    0
  • #5 30 Sie 2010 06:38
    pajączek25
    Poziom 11  

    Jednak przyczyną był przepuszczający rozdzielacz, dzięki za pomoc wszystkim.

    1
  • #7 31 Sie 2010 08:27
    pajączek25
    Poziom 11  

    Przecież podziękowałem, zresztą sam doszedłem że rozdzielacz leje i po wymianie oringów wewnątrz rozdzielacza nadal był problem z odpaleniem, tak jak by go zalewało. nic nie dawała regulacja przepływomierza, okazało się że po wybuchu gazu bardzo mocno wygieło ramię od przepływomierza i silnik dostawał za dużo paliwa w żaden sposób nie dało się wyregulować trzeba było zdemontować przepływomierz.

    0