Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes 124 2.0 92r. zalewa świece

pajączek25 27 Aug 2010 11:07 3984 6
  • #1
    pajączek25
    Level 11  
    Mam mały problem z Mercedesem 124 zagazowany, bardzo trudno go odpalić, a jak już zapali to bardzo ciężko jest go utrzymać na obrotach i okropnie śmierdzi paliwem. Na gazie chodzi bez problemu,szczelności posprawdzałem tak zwanego kalosza też niby wszystko w porządku. Po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza rozruchowego bez zmian, przepustnica ustawiona. Już mi ręce opadają, pomóżcie.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    manta
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Wyciek z rozdzielacza.
  • #3
    gimak
    Level 40  
    Proponowałbym zakręcić gaz na butli i pojeździć dwa trzy dni tylko na benzynie. W ten sposób eliminuje się ewentualny wpływ gazu. Jak będzie odpalał bez problemu, to przyczyna bolączki tkwi w nieszczelnej instalacji gazowej i dochodzi do zagazowania układu dolotowego w czasie postoju. Jeżeli będą dalej problemy, to trzeba szukać w zasilaniu benzyną.
  • #4
    stanleym126
    Level 19  
    Nie wiemy czy zapalasz i używasz Pb czy tylko lpg, bo jak tylko lpg to mógł się zatrzeć tłoczek rozdzielacza paliwa, gdyż mieszanka paliwowo-powietrzna go smaruje.
    Ponadto sprawdź styki wtyczki nastawnika elektrohydraulicznego na głowicy rozdzielacza czy nie są przyrdzewiałe oraz przelutuj styki przekaźnika srebrnego -przepięciowego, gdyż jak są zimne luty to układ wchodzi w stan awaryjny.
  • #5
    pajączek25
    Level 11  
    Jednak przyczyną był przepuszczający rozdzielacz, dzięki za pomoc wszystkim.
  • #6
    manta
    VIP Meritorious for electroda.pl
    To gdzie te dzięki?
  • #7
    pajączek25
    Level 11  
    Przecież podziękowałem, zresztą sam doszedłem że rozdzielacz leje i po wymianie oringów wewnątrz rozdzielacza nadal był problem z odpaleniem, tak jak by go zalewało. nic nie dawała regulacja przepływomierza, okazało się że po wybuchu gazu bardzo mocno wygieło ramię od przepływomierza i silnik dostawał za dużo paliwa w żaden sposób nie dało się wyregulować trzeba było zdemontować przepływomierz.