Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Octavia II 2006 jak wył czujnik zapięcia pasów?

29 Sie 2010 15:00 19740 4
  • Poziom 27  
    Witam wszystkich, jak w temacie. Skoda Octavia 2006 silnik FSI. Jak wyłączyć czujnik zapięcia pasów kierowcy? Nie chodzi o to ze nie chce zapinać pasów, ale nie kiedy jeżdzę po terenie zakładu i ich nie potrzebuje. Nie chce wkladać żadnych wtyczek z innego pasa itp. Da sie to jakoś wyłączyc po podpięciu pod VAG-a?
  • Poziom 18  
    Witam da się vagiem w kodowaniu licznika..........

    pozdro rox...........
  • Moderator Samochody
    Przesiąść się na rower, skuter albo jakiegoś melexa. :)
  • Pomocny post
    Poziom 1  
    W Octavi 2 wyłaczenie czujnika zapietych pasów jest bardzo proste.Pod fotelem kierowcy jest złącze dwustykowe od zatrzasku zapiecia pasów w którym jest wyłącznik -czesto się zdaża że nie zawsze łączy i sygnał wkurza w samochodzie mimo zapiętych pasów.Nalezy wyjąć wtyk z gniazda i sprawa załatwiona.Nie ma to żadnego wpływu na działanie poduszek czy pasów piritechnicznych.Sygnał dzwiekowy i kontrolka jest tylko sygnalizacją i nie jest wpieta we żadna elektronikę sterujacą.Przerabiałem ten temat i tak jężdzę juz od dłuższego czasu.Nowy zatrzask pasów z czyjnikiem zapięcia w serwisiw kosztuje 180,00zł a bez czujnika tylko 80,00zł.