Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pralka Whirpool AWM 875

michald 13 Sep 2004 09:16 2657 9
  • #1
    michald
    Level 33  
    Beben stuka przy obrotach wirowki powyzej 400 obr/min

    Co moze byc przyczyna?
    Jaezeli to lozysko to jak sie dobrac do tego napedu?
  • #2
    lechm56
    Moderator
    Przy dużych obrotach, mogą to być amortyzatory.
  • #3
    michald
    Level 33  
    Bez wsadu nie stuka.

    Zduzym wsadem tlucze ze nie da sie wytrzymac przy obrotach na max (1200 obr /min)?

    Najciekawsze je sto ze kedys rozbieralem ta pralke i nie widziale zadnych amortyzatorow tylko sprezyny?
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    lechm56
    Moderator
    Sprężyny śą u góry a amortyzatory u dołu pralki!!
  • #6
    TFX
    Level 20  
    Czołem! na dole są wkładki cierne po 2szt. z każdej strony( na prętach wygiętych)
    sprawdz mocowanie nitów bęben- krzyżak
    w bębnie masz 3 mieszaki tam są nity
    ustawiasz mieszak na dole (układ Y )
    i lekko podnosisz bęben za dół jak jest luz to poczujesz
    i tak z 2 pozostałymi
    pozdrawiam TFX
  • #7
    michald
    Level 33  
    TFX wrote:
    Czołem! na dole są wkładki cierne po 2szt. z każdej strony( na prętach wygiętych)
    sprawdz mocowanie nitów bęben- krzyżak
    w bębnie masz 3 mieszaki tam są nity
    ustawiasz mieszak na dole (układ Y )
    i lekko podnosisz bęben za dół jak jest luz to poczujesz
    i tak z 2 pozostałymi
    pozdrawiam TFX


    Sprawdzilejm jest luz przy kazdym polozeniu krzyzaka

    Czy to oznaczaloby ze poluzowalo sie mocowanie bebna ?

    Jak dobrac sie do srodka zbiornika , czy da sie go otworzyc ?

    Od gory zbiornika znalzlem srube mocujaca obejme bebna czy to mam rozebrac ? :(
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    TFX
    Level 20  
    Czołem!.Sprawdz mocowanie Y z bębnem(nity),sprawdz na wałku pierścień mośiężny (pęknieńcia,rysy).Łożyska kup w plastiku! .Sprawdz czy nie ma luzu wałek-łożyka (duże)
    pozdrawiam TFX
  • #10
    michald
    Level 33  
    Panowie sam bylem w szkoku, okazolo sie ze puscila regulacja napinania paska przy silniku i to byla glowna przyczyna "tluczenia" .
    Wyregulowalem napiecie paska, dokrecilem silnik i jest OK

    Wszystkim serdecznie dziekuje za pomoc

    Pozdr