Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skuter Ventus MODO II Gaśnie na zimnym silniku

29 Sie 2010 19:15 5493 8
  • Poziom 10  
    Witam mam problem ze skuterem Ventus Modo II był on na przeglądzie i został w nim wymieniony gaźnik i filt powietrza. Od tego czasu kiedy przychodzę rano aby gdzies wyjechac musze go trzymać na rozruszniku aby odpalił kiedy chodzi ledwo na obrotach prubuje dodać gazu a sam gaśnie i znowu musze go trzymać aby chycił ale jak już sie rozpędzi to wiadomo że puźniej będzie dobrze. Na rozgrzanym silniku normalnie pracuje jeździ bez żadnych zarzutów ale po odczekaniu 2 godzin lub 3 znowu jest to samo.

    Czy jest możliwe że jest to wina źle ustawionego gaźnika dodam że był jeszcze przerabiany układ paliwowy i jest on puszczony przez kranik a wcześniej był bezpośrednio do gaźnika.

    Dodano po 50 [sekundy]:

    Skuter jest 2 suwowy

    Dodano po 18 [minuty]:

    Tak wygląda mój gaźnik
    Skuter Ventus MODO II Gaśnie na zimnym silniku
  • Poziom 10  
    Tego właśnie nie wiem jaki był powód, sprawdzałem podłączenie ssania pod elektrykę i jest podłączone. Jeżeli nie dowiem się nic co by mogło rozwiązać ten problem to zawiozę go do serwisu, tam gdzie był przegląd i tam się dowiem jaki był powód wymiany gaźnika. Na poprzednim gaźniku chodził rewelacyjnie. Mi się chyba wydaje że był to powód zmiany układu paliwowego a poprzedni gaźnik miał tylko jedną dziurkę na wężyk paliwowy. A teraz puścili przez kranik i od kranika idą dwa wężyki do gaźnika.
  • Poziom 42  
    Jak to dwa wężyki? Zrób zdjęcia tego kranika i wężyków przy gaźniku. Normalnie Do automatycznego kranika idą dwa wężyki. Jeden prowadzi paliwo do gaźnika i ten musi zostać jeżeli jest zwykły mechaniczny kranik. Drugi podaje podciśnienie z jakiegoś miejsca na króćcu ssącym za gaźnikiem. Ten przy używaniu zwykłego kranika trzeba zaślepić aby silnik nie pobierał tzw. lewego powietrza! Może tu jest przyczyna Twoich problemów?
    Do tego serwisu nie jedź. Wg. mnie zostałeś oszukany. Te dziwaczne wymiany są podejrzane. Trochę dziwne, że pozwoliłeś na jakieś wymiany bez wyraźnej przyczyny.
    Sprawdź czy ssanie jest otwarte na zimnym silniku. Trzeba wyjąć tą część z kablami i sprawdzić czy tłoczek jest schowany. Sprawdź luz na lince gazu. Ma być 2-3 mm. Przepustnica ma schodzić na sam dół do oporu.
  • Poziom 10  
    Zaznaczam iz skuter jest 2 sówowy.

    Jak wiadomo przyjechałem na przegląd po wzięciu skutera z przeglądu juz był problem z odpaleniem lecz zostałem zapewniony że jest brak paliwa w gaźniku lecz ja juz wiedziałem ze jest coś nie tak jak wcześniej. Zajechałem do domu zaglądam pod spód a tu zdziwiony jestem i nowy gaźnik i przerobiony układ paliwowy.
    Rano objawilo sie to trudnością uruchomienia silnika lecz udało sie ale nie umiał wkręcić na obroty lecz pochodził pare minut i jeździł normalnie wszystko ok ale znowu po 2 godzinach jest to samo. Trudność z odpaleniem.

    Oto foty o które prosiłeś. Mam nadzieje ze postarasz sie mi pomóc.

    Skuter Ventus MODO II Gaśnie na zimnym silniku Skuter Ventus MODO II Gaśnie na zimnym silniku Skuter Ventus MODO II Gaśnie na zimnym silniku Skuter Ventus MODO II Gaśnie na zimnym silniku

    Dodano po 3 [minuty]:

    Według mnie robił to niedoświadczony mechanik w tym serwisie co jeżdżę na przeglądy co przegląd jest inny mechanik 2 poprzedni wytłumaczyli co było wymieniane i nic nie przerabiali a ten młody mechanik ani nic nie wspomniał że było coś wymieniane i przerabiane.
  • Poziom 42  
    Jak dobrze, że zrobiłeś zdjęcia! U mnie masz dużego plusa. Jeden obraz to tysiące słów!
    Okazało się że źle zrozumiałem to co trochę mętnie napisałeś.
    Kranik jest podciśnieniowy. Czy oryginalny - nie wiem.
    Coś nie podobają mi się połączenia. Na zdjęciach nie widać skąd idą wężyki. Bardzo proszę: jak umiesz to edytuj zdjęcia i dodaj strzałki z opisami lub zrób następne zdjęcia (dobrze Ci to idzie!) tak aby było widać początek i koniec wężyka.
    Gdzie są opaski, których ślady są na wężykach?
    Zdejm i sprawdź ten biały element. Nie wiem czy to filtr czy coś innego.
    Urządzenia ssania nie sprawdziłeś! Zdejm i daj zdjęcie.

    Dwusówowy - piszemy w Polsce dwusuwowy.
    Używaj Firefoxa lub Opery jako przeglądarki internetowej. Obie mają moduły sprawdzania pisowni w locie. Będą cię sprawdzać na bieżąco i unikniesz wielu błędów ortograficznych.
  • Poziom 10  
    Jutro wstawię nowe zdjęcia jeżeli dam radę jeżli nie to zrobie edit tych co są.
    Sorry za błędy ale śpieszyło mi sie. A jestem Dysortografikiem;/. Opaski? Niestety wszystko robił serwisant więc nie wiem czy to robil specjalne czy jest dosyć niedokładny. Sam widzisz Powiem tyle jeżeli samemu nie uda nam sie rozwiązać tego problemu zawiozę go do serwisu już nie raz rozbierałem gaźnik ale nie taki. A po za tym skuter jeszcze na gwarancji. A na gaźniku i tak nie ma żadnych blomb.
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    Jeżeli skuter jest na gwarancji, to lepiej nie grzeb w nim zbytnio!
    Twoje działania powinny ograniczyć się tylko do sprawdzenia czy ten "mechanik" czegoś źle nie połączył - kable, wężyki.
    Poszukaj innego serwisu lub domagaj się stanowczo informacji dlaczego gaźnik wymieniono i tego aby skuter został naprawiony. Musisz egzekwować swoje prawa jako konsument. Tylko tak możemy podnieść poziom usług w naszym kraju!
  • Poziom 10  
    Dziękuje za info też mam taki zamiar. Na razie to się nie będę nad nim wysilał, po prostu zawiozę go do serwisu i zrobię tak jak powiadasz.