Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmywarka Brandt DWE400X wylatujące ramię spryskiwacza

szirra 30 Sie 2010 12:26 1962 10
  • #1 30 Sie 2010 12:26
    szirra
    Poziom 8  

Jaka może być przyczyna wyskakiwania dolnego śmigła w zmywarce . Zawsze po myciu leży na dnie zmywarki. Czy wystarczy kupić nowe śmigło czy też jest inny powód ?? I gdzie kupić nowe śmigło?

0 10
  • #2 30 Sie 2010 17:44
    lisec1
    Poziom 15  

źle umocowane .. po włożeniu trzeba przekręcić pierścień blokujący o ćwierć obrotu w podstawie śmigła.
    Pozdrawiam

0
  • #3 31 Sie 2010 13:46
    szirra
    Poziom 8  

Wiem ,że jestem laikiem ale wkładając śmigło ono się kręci luźno. W którą stronę mam przekręcić ??

Dodano po 12 [minuty]:

A może moje śmigło nie ma tego pierścienia blokującego ??

0
  • #4 31 Sie 2010 15:04
    lisec1
    Poziom 15  

Od nowości tak masz? bo raczej powinien być bo jak ma się trzymać ? woda pod ciśnieniem go wywala.. zobacz do instrukcji obsługi jak wygląda może się dopatrzysz ,jak możesz to zrób zdjęcie bo bywają jeszcze śmigła z zatrzaskiem zobaczymy co tam u ciebie jest zainstalowane.
    Pozdrawiam

0
  • #6 31 Sie 2010 23:56
    lisec1
    Poziom 15  

Oczywiście że źle myje ,śmigło ma być tam gdzie jest jego miejsce, nie odpowiedziałeś czy tak masz od nowości.. ten model nie jest za ciekawy czy posiadasz do niego instrukcję ,w instrukcji jest napisane jak je demontować .

to ramię jest na wcisk ,powinno zaskoczyć i nie wypadać może wypadać również przez to że są zatkane dysze w tym że śmigle.

najpierw je oczyść..
    Pozdrawiam

0
  • #7 01 Wrz 2010 10:46
    szirra
    Poziom 8  

Nie jest tak od nowości . Instrukcja jest bardzo skąpa ale sprawdzę czy coś tam pisze o śmigle. Jak oczyścić te dysze? Czy to śmigło mozna zdemontować żeby wyczyścić? Czy to na co wklada się śmigło ma być ruchome ?

0
  • #8 01 Wrz 2010 11:53
    lisec1