Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odświeżenie, tiuning i naprawa starej zabawki rc

Toadie 30 Sie 2010 16:02 3255 7
  • #1 30 Sie 2010 16:02
    Toadie
    Poziom 8  

Witam! Jakiś czas temu odnalazłem swoja zabawkę z dzieciństwa jaką jest samochód rc. Długo myślałem co z nim zrobić aż doszedłem do wniosku naprawy. Mój problem to to iż kompletnie nie znam się na takich rzeczach więc liczę na waszą pomoc. Samochód to zabawka 27MHz marki TAIYO R/C. Na początku chciałbym naprawić złamaną antenę lecz nie mam złamanej części. Jeśli nic więcej nie będzie popsute to chciałbym polepszyć osiągi. Jeśli wszystko będzie sprawne to na koniec pomyślimy o nowej karoserii. Jeszcze pod wieczór zamieszczę kilka fotek.

0 7
  • #2 30 Sie 2010 17:39
    Madrik
    Moderator Robotyka

Nie męcz się. Nie opłaca się.
    Nawet biorąc pod uwagę sentymenty.

Konkretnie - żeby coś w tej zabawce polepszyć, musiałbyś wymienić WSZYSTKO.
    No, może poza kołami...
    Praktyczniej jest kupić lepszej klasy zabawkę, albo nawet odżałować te 400-500zł i kupić prosty, ale prawdziwy model RC w zestawie RTR.

0
  • #3 30 Sie 2010 19:55
    Toadie
    Poziom 8  

Co prawda to prawda, ale pomijając to tuningowanie chciałbym aby to autko jeździło. Wiem, że jest sprawne bo sprawdzałem je przed chwilą łącząc pilot z kabelkiem do którego powinna być przylutowana antena kablem. I tu moje pytanie: skąd wytrzasnąć taką antenę, albo jeśli to możliwe jak ją zrobić???

0
  • #4 30 Sie 2010 21:51
    Madrik
    Moderator Robotyka

Musisz znać długość i typ mocowania, jeżeli to antena teleskopowa.
    Antenki teleskopowe są śmiesznie tanie, góra 20zł.
    Jeżeli to drut, również musisz znać jego pierwotną długość.
    Niestety ten typ nadajnika i odbiornika jest bardzo wrażliwy na zmiany długości anteny i jej impedancji.