Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus TDCI 115KM 2002 kombi - interpretacja parametrów

mwi 30 Sie 2010 16:39 5385 6
  • #1 30 Sie 2010 16:39
    mwi
    Poziom 9  

    Witam,
    Ford Focus TDCI 115KM 2002 kombi z przebiegiem 170.000. Miesiąc temu poszło turbo (połamane łopatki, smarowanie było) i mechnik radził sprawdzić wtryski. Tak więc udałem się na diagnostykę gdzie stwierdzono, że jeden wtrysk to ledwo zipie, dwa jako tako a czwarty jest ok. Na poparcie załączyli wydruki, które i ja tutaj załączam (zaznaczenia na wydruku są diagnosty). Niestety nic mi to nie mówi ale różnice na kompensacji paliwa są b. duże (właśnie na podstawie tych danych diagnosta stwierdził, że jest źle). Tak więc dzisiaj rano odstawiłem auto do zakładu, który regeneruje wtryski. Zaczęli od diagnostyki własnej i o dziwo na razie nic nie stwierdzono! Chcą jeszcze jutro rano na zimno go odpalić (czasem miałem problemy z odpaleniem na zimno). Chciałbym prosić o zinterpretowanie załączonych danych.
    Dziękuję i pozdrawiam.
    Ford Focus TDCI 115KM 2002 kombi - interpretacja parametrów Ford Focus TDCI 115KM 2002 kombi - interpretacja parametrów

  • #2 30 Sie 2010 19:44
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    no dobra , ale to co zaznaczyles w parametrach to jest dawka paliwa i nic to nie mowi o stanie tryskiwaczy. Dawka jest diametralnie rozna to fakt. Któryś z wtrysków leje , ale z tych pomiarów nic nie wynika.

    podaj co sie dzieje z paliwem na powrotach?

  • #3 30 Sie 2010 22:12
    mwi
    Poziom 9  

    niestety nic więcej nie dostałem (a może powinienem). Czy to może oznaczać , ze diagnostyka została zrobiona nierzetelnie? W jaki sposób mogę uzyskać te dane?
    pozdrawiam

  • #4 31 Sie 2010 23:34
    berlingo
    Poziom 20  

    kolego zrób mu próbę przelewową jest w necie jak to zrobić a na szybko zdejmuj na pracującym silniku -wolne obroty -węzyki z przelewów po koleji powinno lecieć po pare kropelek jezeli sika to wtrysk do regenracji a raczej zaworek który się znajduje we wtryskiwaczu przerabiałem to w swoim fokusie tdci 2004 r koszt samego zaworku to 250 zeta firmy delfi pozdrawiam

  • #5 01 Wrz 2010 08:19
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    berlingo napisał:
    kolego zrób mu próbę przelewową jest w necie jak to zrobić a na szybko zdejmuj na pracującym silniku -wolne obroty -węzyki z przelewów po koleji powinno lecieć po pare kropelek jezeli sika to wtrysk do regenracji a raczej zaworek który się znajduje we wtryskiwaczu przerabiałem to w swoim fokusie tdci 2004 r koszt samego zaworku to 250 zeta firmy delfi pozdrawiam


    Matko co za pomysl????????!!!!!!!

    stary co ci da wypinanie powrotów na pracujacym silniku i jeszcze liczenie kropelek? Wez se policz kropelki wiesz kiedy. i jaki zaworek chcesz wymieniac?

    Nalezy sprawdzić wtryski na powrotach, ale wpinając w miejsce powrotów inne przewody i poprowadzić je do menzurek. Gorący silnik 5 min pracy i wszystko jasne.

  • #6 02 Wrz 2010 18:54
    berlingo
    Poziom 20  

    napisałem zrób próbę przelewową a jak leci curkiem z przelewu to po co próba wtryskiwacz uszkodzony

  • #7 11 Wrz 2010 15:04
    lediag
    Poziom 12  

    Nie znasz się to się nie wypowiadaj. Do sprawdzenia jest konieczne użycie innych przewodów powrotnych i mogą byc też menzurki. Do diagnostyki należy użyc diagnoskopu WDS lub IDS i zrobic testy przelewów przy wysokim ciśnieniu. A proble trudnego rozruchu na zimnym silniku to często problem ze świecami żarowymi lub zmianą oprogramowania modułu PCM. A wykonana diagnostyka i te wydruki to jakaś jedna wielka porażka.

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo