Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez atu plus iskra na drugim cylindrze.

31 Sie 2010 20:20 1839 17
  • Poziom 8  
    Witam
    Mam problem z polonezem atu plus 1.6 mpi z 98 r a mianowicie nie pali na jedenym cylindrze nr 2 tzw iskra jest tylko tak jakby podwójna bo gdy ściagam fajke to iskre ładuje cały czas a nie tak jak na innych czyli z przerwami. Jak założe fajke na świece to słychać strzały w kolektor ssący.(swieca jest cała okopcona).Wymieniłem już kable Wn , podmieniłem cewke.I dalej nic
    Proszę o odpowiedż
    Pozdrawiam Danthe
  • Poziom 39  
    Na moje oko padł ci moduł sterujący zapłonowy.
    Co często się przydarzało poldkom.
  • Moderator Samochody
    jannaszek napisał:
    Na moje oko padł ci moduł sterujący zapłonowy.
    Co często się przydarzało poldkom.

    jannaszek albo sterujący, albo zapłonowy - to dwie różne rzeczy. To układ z tzw. iskrą traconą, jeśli iskra bije tylko na 2 cylindrze to cewkomoduł do wymiany.
  • Poziom 31  
    Zastanow sie jaki masz silnik najpierw bo ten pierwszy link to sterownik ale raczej nie od Twojego poloneza.
  • Poziom 8  
    Tak na drugim cylindrze

    Silnik mam 1.6 na pełnym wtrysku (mpi)wywinięte kolektory nad pokrywe zaworów

    Prosze o zdjęcie tego urządzenia które padło w polonezie
  • Poziom 8  
    robokop napisał:
    To kup jeszcze jedną, taką samą.


    NIby dlaczego ???
  • Moderator Samochody
    Powiedz ojcu żeby oddał samochód do warsztatu.
    Skoro iskra skacze przypadkowo tylko na 2 cylindrze, to nie masz szans powodzenia samodzielnej naprawy. To układ z GM Multec bezrozdzielaczowy z iskrą traconą, tak że nie masz szans na samodzielną naprawę - brak podstawowej wiedzy. A rzeczy z linków które podałeś , nie dość że nie są od Twojego auta, to jeszcze nie mają u nic do rzeczy.
  • Poziom 8  
    robokop napisał:
    Powiedz ojcu żeby oddał samochód do warsztatu.
    Skoro iskra skacze przypadkowo tylko na 2 cylindrze, to nie masz szans powodzenia samodzielnej naprawy. To układ z GM Multec bezrozdzielaczowy z iskrą traconą, tak że nie masz szans na samodzielną naprawę - brak podstawowej wiedzy. A rzeczy z linków które podałeś , nie dość że nie są od Twojego auta, to jeszcze nie mają u nic do rzeczy.


    No ale powiedz przecież co się zepsuło, chyba ze zatrzymasz to w tajemnicy.
  • Moderator Samochody
    Ileż razy będę pisał to samo? Po pierwsze to nic nie sprawdziłeś, ani nie wymieniłeś - iskra w tym układzie skacze parami - równocześnie na 1 i 4, oraz 2 i 3 cylindrze; jakimż cudem masz przypadkowe wyładowania tylko na 2 cylindrze, a na 3 już nie?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    robokop napisał:
    Ileż razy będę pisał to samo? Po pierwsze to nic nie sprawdziłeś, ani nie wymieniłeś - iskra w tym układzie skacze parami - równocześnie na 1 i 4, oraz 2 i 3 cylindrze; jakimż cudem masz przypadkowe wyładowania tylko na 2 cylindrze, a na 3 już nie?


    Tą cewke która pokazałem ci na aukcji kupiłem na złomie z mozliwością zwrotu widocznie kupiłem zjeb...