Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z zainstalowaniem xp z xp home edition sp2

01 Wrz 2010 16:46 3003 25
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich. Mam duzy problem z komputerem i nie wiem jak sobie poradzic. Na moim laptopie lenovo 3000 n200 mam zainstalowany orginalny system windows xp home edition sp 2 ale chcialabym go przeinstalowac na normalnego win xp ale wtedy pojawia mi sie taki komunikat :

Instalator nie może kontynuować ponieważ wersja systemu Windows na tym komputerze jest nowsza od wersji na dysku CD.

Ostrzeżenie: Jeśli zdecydujesz się usunąć nowszą wersję systemu Windows, która jest aktualnie zainstalowana na tym komputerze, nie będzie można odzyskać plików i ustawień

Nie mam pojecia jak to ominac :( prosze o pomoc i jasne wytlumaczenie sytuacji bo jesli chodzi o kompa to jestem kompletnie zielona :(

Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za pomoc
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Wlasnie chodzi o to ze w biosie przestawilam zeby odpalalo z plyty ale wtedy go nie czyta dopiero jak sie system zaladuje i wchodze w plyte to zadaje pytanie czy ma zainstalowac system a jak daje ze tak to wtedy wyskakuje ze w kompie jest nowsza wersja i ze nie zainstaluje
    :(
  • Poziom 35  
    A czy płyta z tym "normalnym" XP jest bootowalna?
  • Poziom 9  
    szczerze to nie mam pojecia bo tak naprawde to nawet nie mam pojecia co znaczy bootowalna:(
  • Poziom 16  
    To taka, z której uruchamia się komputer - zamiast przyznawać się, że czegoś nie rozumiesz, wpisz w google a po 2 minutach zrozumiesz dany wyraz - taka rada na przyszłość
    Jeżeli jest to płyta orginalna(a mam nadzieję, że taka jest) to jest bootowalna, kroczek po kroczku:
    wchodzisz do biosa, odszukujesz zakładkę boot - jak nie ma to odszukujesz coś w rodzaju "primary boot device" lub "first boot.." i tam ustawiasz boot z CD, ESC, F10, następnie "y"