Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nawigacja TomTom 1EX00 - brak podłączonego urządzenia

rafal_lublin 02 Sep 2010 13:07 5504 6
  • #1
    rafal_lublin
    Level 12  
    Witam.

    mam problem z komunikacją między komputerem a nawigacją a dokładniej między programem TomTom Home ... widzę nawigację w systemie ale w programie cały czas jest widoczny status "nie podłączono"

    nawigacja reaguje na połączenie z kompem ponieważ wyskakuje pytanie czy podłączyć teraz itp.


    z góry dzięki za pomoc
  • #2
    Pontikos
    Level 38  
    1. Potwierdz "podlacz teraz" klikajac TAK - poczekaj na reboot.
    2. Aktualizuj program TT-HOME.
    3. Wgraj niepatchowana wersje NavCore :)
  • #4
    Pontikos
    Level 38  
    ad 1 i 2: Czy ty chcesz byc traktowany jak gimnazjalista, ktorego sie trzeba PROSIC, by raczyl wybakac cokolwiek przy tablicy?

    Jesli nie masz ochoty opisac po kolei co i jak robisz, a nastepnie jaki otrzymujesz rezultat, to sugeruje nie pisz wiecej - poniewaz nikt tu moze nie miec ani czasu ani checi wyciagac z Ciebie tego wolami.

    ad.2 - vide Regulamin Forum. Poza tym, zdrowy rozsadek nakazuje powrot do ustawien fabrycznych, a dopiero pozniej szukac miejsca dalszego powstawania problemu - jesli pozostal.
  • #5
    rafal_lublin
    Level 12  
    drogi kolego jeżeli masz problem z pomocą to dziękuję nie pomagaj ... gdybyś nie zauważył to jest forum a tym bardziej tematyczne ... nie rozumiem twojego oburzenia i nie chcę rozumieć ...
    a i uważam, że zaśmiecasz wątek tego typu odpowiedziami. możesz je spokojnie kierować korzystając z opcji wiadomości prywatnych. nie publicznie.



    wrzuciłem ustawienia fabryczne :)

    urządzenie podłączam i w dalszym ciągu bez reakcji ze strony programu TomTom home. natomiast w dalszym ciągu jest widoczne w moim systemie. Próbowałem już podłączać do usb i później włączać ale dalszym ciągu bez optymalnych rezultatów.
  • #6
    Pontikos
    Level 38  
    Racz wykaslac informacje niezbedne do dalszych prob bezinteresownej pomocy:

    1. Sugeruje sprawdzic (ew. wylaczyc) niestandardowe programy firewall, antivirus oraz inne typu background-guard-scanners.
    2. jaka wersja Navcore ?
    3. Jaka wersja TT-home ?

    BTW- jesli nie odpowiadaja Tobie moje wskazowki (poparte realnym doswiadczeniem oraz iloscia rezultatow "pomogl") , nie masz obowiazku z nich korzystac- mozesz nawet zmienic Forum (na bardziej dostosowane do Twojego poziomu wypowiedzi, formulowania mysli oraz sposobu [braku] komunikacji oraz braku przekazywanych informacji) ;) To nie jest przedszkole - to Forum dla osob posiadajacych pewna bazowa tzw. "kulture techniczna" - w tym ugruntowany sposob przekazywania niezbednych informacji technicznych. :|
    Ja jednak uwazam, ze moja analiza problemu jest poprawna - jesli tylko bedziesz raczyl wykaslac w swej wypowiedzi odpowiednia ilosc niezbednych do analizy danych.

    Oczywiscie nie masz obowiazku rozumiec mego oburzenia - MASZ JEDNAK OBOWIAZEK stosowania sie do Regulaminu tego Forum, kt. zaakceptowales. Sugeruje jego ponowna, UWAZNA lekture. Ta kwestie uwazam za zamknieta.
  • #7
    rafal_lublin
    Level 12  
    wykasłuję :

    1. korzystam z linuxa. wszystko co możliwe wyłączone - zresztą nigdy nie blokował dostępu do urządzeń tym bardziej, że połączenie tomtom - pc działa poprawnie a wnioskuję to po tym, że mogę przeglądać zawartość urządzenia, pliki, katalogi etc.

    2. Navcore 8.541

    3. TT- Home wersja 2.7.6.2056

    ps. nie neguję twego doświadczenia. tylko sposób w jaki uderzyłeś.