Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ricoh 2027 problem ze skanowaniem do folderu Win

mkobialka 02 Wrz 2010 13:30 2132 3
  • #1 02 Wrz 2010 13:30
    mkobialka
    Poziom 9  

    Witam

    Czy ma może ktoś pomysł jak rozwiązać następujący problem:

    W sieci ustawiony jest udostępniony zasób na który chcę skanować z użyciem Ricoh 2027.

    1. Ustawiłem login i hasło do zasobu SMB w ustawieniach drukarki
    2. wpisałem dla użytkownika miejsce docelowe udostępnione w sieci oraz wprowadziłem login i hasło.
    3. przy próbie skanowania pojawia się informacja o próbie przesłania danych i nie przesyła.

    I. Podczas próby wprowadzenia ścieżki ręcznie tzn. przy próbie przeglądania sieci przy próbie dostania się do zasobu udostępnionego mam informację o nie możności zalogowania się z podanym hasłem, więc wprowadzam jeszcze raz ten sam login i hasło i w tym przypadku wszystko jest OK - skanuje do folderu.
    II. Próbowałem na dwa sposoby czyli \\nazwa_komputera\zasob oraz \\numer_ip\zasob

    0 3
  • #2 02 Wrz 2010 14:24
    huberto233
    Poziom 26  

    to w czym problem, skoro mozesz skanowac, nawet jak wpiszesz recznie raz to ustawienia zostaja i powinienes byc w stanie dalej skanowac

    0
  • #3 02 Wrz 2010 15:21
    cefram
    Poziom 29  

    Witam

    Jaki system operacyjny?

    Pozdrawiam

    0
  • #4 03 Wrz 2010 13:21
    mkobialka
    Poziom 9  

    Testowane na MS WIN SRV 2008 Std oraz MS WIN XP Prof. PL w domenie, oraz na MS WIN XP Prof. PL bez domeny.

    Finalnie testowane na MS WIN XP Prof. PL w domenie, możliwość logowania potwierdza, że jest OK.

    Problem w tym, że chcę wpisać do książki adresowej na stałe lokalizację folderu, i mam wpisane, ale system uparcie nie zapisuje tam pliku, a nie widzę sensu w każdorazowym wpisywaniu ścieżki ręcznie.


    Mam te same dane wpisane w ustawieniach dostępowych dla "całego" systemu dla SMB oraz dla testów dla wybranego kontaktu, takie same dane wpisuję ręcznie.
    Dla ustawień automatycznych dane są nieużyteczne, ale wpisane ręcznie działają cuda :)

    Dodano po 4 [godziny] 31 [minuty]:

    No to problem rozwiązałem.

    Testowanie, testowanie, ale w pewnej chwili zauważyłem, że jest taka opcja jak "rejestracja odbiorcy", wybieram więc opcję i widzę, że mój login, który mam wpisany w opcjach wpisywania pliku brzmi "nazwadomeny\log8n".

    Właśnie zamiast literki "i" mam wpisaną cyfrę "8", lecę do komputera i sprawdzam jak widać to przez stronę www i przez SmartDeviceMonitor for Admin, wszędzie jest widoczny poprawny wpis, czyli "nazwadomeny\login".

    Więc rejestruję nowego odbiorcę i wpisuję właściwego użytkownika i wszystko jest OK, skanuje aż miło.

    0