Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat 1,9 tdi 110km AFN (AUTOMAT)

02 Wrz 2010 21:23 5341 5
  • Poziom 8  
    witam,mam problem z moim paskiem,otóz autko nie ma wogóle przyspieszenia,brakuje mu mocy,byłem u wielu "speców"i różne opinie!wymieniłem wszystkie mozliwe filtry w tym aucie,olej w silniku!,samochód zachowuje się dziwnie;"lubi"tracic moc zwłaszcza gdy jadę pod górkę.byłem ostatnio u fachowca z VAG,i wykazało bład 000575-CZY KTOŚ SPOTKAŁ SIE Z TEGO RODZAJU USTERKA!!JAK MAM TO NAPRAWIĆ, BO SAMO USUNIECIE BŁEDU POPRZEZ vag!sprawy nie załatwi:(proszę o pomoc
  • Poziom 13  
    prawdopodobnie turbo do czyszczenia , jest tego duzo na forum
  • Poziom 8  
    AUTO WOGÓLE JEST MOIM ZDANIEM "MUŁOWATE "JAK NA TE POJEMNOŚC :(:(TE TURBO TEZ TAK JAKOS DZIAŁA JAKBY NIE ZAŁANCZALO SIE ZA KAŻDYM RAZEM,TAKIE ODNOSZE WRAŻENIE,PODOBNO "COŚ "W KOLEKTORZE DOLOTOWYM Z CIŚNIENIEM NIBY NIE TAK:(
  • Poziom 42  
    Nie krzycz....
    Twój opis nie wróży, że sam sobie poradzisz, więc jedź do fachowca
  • Poziom 8  
    NIE WIEM O CO CHODZI Z TYM AUTEM:(KAZDY CO INNEGO DIAGNOZUJE:(OBROTY SA ,A AUTO PRZYŚPIESZA BAAAAARDZO WOLNO!!A TURBO ZDAJE SIĘ "NA URLOPIE":(

    Dodano po 8 [minuty]:

    przepraszam zapomniałem zmienic trzcionkę na mniejsza,problem tkwi ze kazdy mechanik uwaz sie za fachowca,i kazdy ma inna wizje,niczym afrykański czrownik:(jak wybrac tego co będzie aiedział jak rozwiązać proble a nie naciąnąc mnie na koszty,bez rezultatu!

    Popraw pisownię całości, p. 8.2, inaczej post trafi do kosza,
    manta.
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    misku 79 napisał:
    NIE WIEM O CO CHODZI Z TYM AUTEM:(KAZDY CO INNEGO DIAGNOZUJE:(OBROTY SA ,A AUTO PRZYŚPIESZA BAAAAARDZO WOLNO!!A TURBO ZDAJE SIĘ "NA URLOPIE":(

    Dodano po 8 [minuty]:

    przepraszam zapomniałem zmienic trzcionkę na mniejsza,problem tkwi ze kazdy mechanik uwaz sie za fachowca,i kazdy ma inna wizje,niczym afrykański czrownik:(jak wybrac tego co będzie aiedział jak rozwiązać proble a nie naciąnąc mnie na koszty,bez rezultatu!

    Popraw pisownię całości, p. 8.2, inaczej post trafi do kosza,
    manta.


    Dobre
    A bo tak naprawde to ty masz podejscie do tego jak afrykanski czarownik. Prawda jest tak ze jest bardzo duzo rzeczy ktore moga spowodowac ze ten (czy inny) silnik bedzie mulowaty. Jezeli tak naprawde nie masz zielonego pojecia o tej robocie, to musisz niestety zdac sie na mechanika, zaplacisz malo u kowala-mozesz miec szczescie i zrobi co trzeba choc na 99%watpie, pojdziesz do pana Czesia i efekt moze byc jak u poprzednika przy czym zaplacisz troche wiecej i nasluchasz sie historii czego to on w zyciu nie naprawil. Servis-wiadomo ze to wymieniacze bo taki jest standart ISO wg ktorego oni pracuja wiec i cena podyktowana nowymi czesciami i standartem ISO. Jezeli sie nie znasz wybierz chociaz warsztat specjalizujacy sie w naprawach diesla lub pojazdow z grupy VAG.
    Jezeli nasluchales sie stosu przyczyn to ja ci moge rowniez taki podac i mozna sobie gdybac a faktycznie jak sie nie rozbierze to sie nie dowiesz:
    elektronika i elektryka, uszkodzony:
    instalacja elektryczna
    ecu
    air mass sensor
    map sensor
    zawor sterujacy turbosprezarka
    zawor sterujacy egr
    czujnik polozenia walu
    czujnik spalania stukowego
    czujnik temperatury powietrza/paliwa
    mechanika, uszkodzone:
    zaplon rozregulowany
    uszkodzony/zuzyty uklad wtryskowy
    zle ustawiony rozrzad
    uszkodzony/zapchany kolektor dolotowy
    zatkany katalizator/ukl wydechowy
    uszkodzony zawor sterujacy turbosprezarka
    uszkodzony/zaciety zawor sterujacy egr
    uszkodzony/zaciety w pozycju otwartej egr
    uklad kierowania spalin turbosprezarki uszkodzony
    zuzyta turbosprezarka

    Mysle ze mozna jeszcze sporo wymieniac a tyle ci wystarczy na poczatek. Jezeli masz checi, czas a przede wszystkim prawa i lewa reke ktore umieja wspolpracowac z mozgiem, to przy tym silniku nie ma czegos z czym bys sobie nie poradzil. A jezeli wszyscy dla ciebie mowia glupoty, tzn ze ty jestes najmadrzejszy i musisz sam rozwiazac problem.
    Na dzien dobry radze wyposazyc sie w jakis przenosny komputerek, nawet byle jaki byle mial dobra baterie lub zasilacz na 12v z zapalniczki samochodowej, wejsc na najpopularnieszy polski portal aukcujny i kupic sobie kabelek do tego auta jak pamietam interface'y mozna nabyc za 50zl i szczerze wiecej nie potrzebujesz, soft zazwyczaj razem z kablem a jezeli nie to darmowy na stronie vag-com. W taki sposob nalezy zaczac prace przy aucie, dowiesz sie co go boli od strony sterownika i parametrow. Na tym portalu jak i na passat forum dowiesz sie jak i co masz zdiagnozowac za pomoca kabla oraz jak wykonac logi statyczne i dynamiczne silnika. Na podstawie tych danych uzyskasz informacje od ludzi ktorzy(chyba)maja o tym pojecie i powiedza ci co masz robic dalej od strony mechanicznej. To tyle na poczatek.
    Powodzenia