Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterownik poduszek i napinaczy w Renault Clio z 2003 r.

14 Wrz 2004 10:15 5949 13
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Prawdopodobnie nie trzeba, ale prawidłową odpowiedź na to pytanie daje tylko wizyta w autoryzowanym serwisie . Podłączony przyrząd diagnostyczny odpowie jaką wersję sterownika mamy i czy wymagana jest wymiana określonych podzespołów. Dawniej w Renówkach, i nie tylko,wymieniało się. Potem w sterownikach był licznik ilości zadziałań i konieczność wymiany po iluś razach stwierdzonych zadziałaniach.
    Jak jest w konkretnym aucie nie da się stwierdzić domowymi metodami.
  • Poziom 10  
    Pytanie z innej beczki - wiem, ze mozna zregnerowac taki sterownik - moj po wystrzeleniu poduszek i napinaczy nadaje sie do wymiany/regeneracji. Teraz rodzi sie pytanie - czy jesli podlacze wszystko, tzn poduszki, napinacze, nowy/zregenerowany sterownik to kontrolka airbagu zgasnie? A jesli nie to co trzeba zrobic zeby zgasla... czy mozna samemy "zresetowac" te bledy?
  • Poziom 27  
    niestety nie musi być zainicjoany i skasowaneeentualne błędy
  • Poziom 12  
    Prawdopodobnie mój kolega będzie miał taki sterownik - podaj mi numerki jeśli jesteś zainteresowany zakupem.
  • Poziom 10  
    gdzies wyczytalem, ze warto zregenerowac sterownik bo jest tam zapisane duzo informacji o konkretnym aucie. Regeneracja kosztuje 100zl. Za ile mialbys sterownik?
  • Poziom 12  
    200zł za sensor sterujący dwoma poduchami.
  • Poziom 18  
    oczywiście ze lepiej jest zregenerować stary sensor bo w tym modelu są zapisane numery nadwozia
    jeśli wystrzeliły tyklo napinacze jest możliwość skasowania błędu bez ingerencji w sterownik jeśli więcej to nie na możliwości wykasowania błędów z testera
  • Poziom 10  
    jestes pewien, ze nie mozna zregenerowac sterownika po wystrzelonych poduszkach? Sa specjalisci ktorzy to robia, no przynajmniej tak twierdza.
    Po wystrzelonychnapinaczach nie trzeba wymianiac sterownika, no chyba, ze wystrzlily juz 3cie z kolei napinacze, to wtedy reset nie pomoze...
    Czy ktos wie czy nie mozna regenerowac sterownika po otwartych poduszkach
  • Poziom 23  
    koala_ napisał:
    jestes pewien, ze nie mozna zregenerowac sterownika po wystrzelonych poduszkach? Sa specjalisci ktorzy to robia, no przynajmniej tak twierdza.
    Po wystrzelonychnapinaczach nie trzeba wymianiac sterownika, no chyba, ze wystrzlily juz 3cie z kolei napinacze, to wtedy reset nie pomoze...
    Czy ktos wie czy nie mozna regenerowac sterownika po otwartych poduszkach


    A czy jest ktoś żywy po wypadku z "regenerowanym" sterownikeim? Jest to "tylko" trochę elektroniki, ale KTO zagwarantuje, że tzw regeneracja została przeprowadzona tak, że sterownik będzie działał tak, jak nowy?
  • Poziom 13  
    Jesli sterownik zostanie odpowiednio naprawiony to bedzie dzialalł jak nowy
  • Poziom 13  
    ostatnio robilem clioIII 02r odpalone napinacze,brak mozliwosc skasowania bledu,zapisany crasch,sterownik BOSCH motka HC12,CIEKAWY JESTEM KOMU SIE UDALO WYMAZAC BLEDY NAPINACZY PO KOLIZJI W TYM STEROWNIKU
  • Poziom 18  
    oczywiście ze można taki błąd usunąć ze sterownika
  • Poziom 16  
    Zgadzam się prawie każdy błąd z sensora poduszek idzie skasować a robi się to następująco: trzeba mięć identyczny sensor zgrać z niego dobre dane skasować dane na naszym sensorze (uszkodzonym) i wgrać z tego dobrego, kto tego nie rozumie może bez problemu walić na PRIV i mam znajomego, który kasuje błędy poduszek bez problemu