Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

318 Czujnik temperatury lokalizacja BMW E46 1.9 benz. 2002

aron20000 04 Wrz 2010 20:43 25637 7
  • #1 04 Wrz 2010 20:43
    aron20000
    Poziom 22  

    Witam poszukuję informacji gdzie w samochodzie jak w temacie są czujniki temperatury. Ile jest tych czujników?
    Czy jest czujnik do wskaźnika temperatury, od sterowania komputerem i czujnik do wentylatora chłodnicy. Gdzie znajdują się te czujniki? Poniżej zdjęcie silnika:
    318 Czujnik temperatury lokalizacja BMW E46 1.9 benz. 2002

    1 7
  • Pomocny post
    #2 04 Wrz 2010 21:42
    tamin
    Poziom 15  

    Witam

    Są dwa czujniki:

    nr 7 czujnik do wentylatora
    nr 8 do kompa (ECT) pod dolotem ,dostęp straszny.

    318 Czujnik temperatury lokalizacja BMW E46 1.9 benz. 2002

    6
  • #3 05 Wrz 2010 09:26
    aron20000
    Poziom 22  

    Więc nr 8 jest od wskazania na desce i od ecu.
    Dzięki za cenne informacje. Więc umieścili go podobnie jak w starszych wersjach, szkoda, a juz myślałem, że w tym modelu pomyśleli trochę nad dostępem do takich elementów.

    1
  • #4 06 Wrz 2010 19:04
    aron20000
    Poziom 22  

    Jest jeszcze trzeci czujnik, czy ktoś wie od czego jest i za co odpowiada, czujnik temperatury przy termostacie, na kolanku?

    2
  • #5 06 Wrz 2010 22:35
    sebweb
    Poziom 20  

    Zapewne ten na kolanku jest czujnikiem dla wskaźnika w desce rozdzielczej... :)

    MFG

    1
  • #6 07 Wrz 2010 17:32
    aron20000
    Poziom 22  

    Wskazówka po odłączeniu wtyczki z tego czujnika nie zmienia swojego położenia, więc to nie jest czujnik od wskazania na desce. Więc od czego on moze być? Zaznaczony na czerwono na poniższym zdjęciu, w opisie nr 13 jest jako wtyczka.

    318 Czujnik temperatury lokalizacja BMW E46 1.9 benz. 2002

    3
  • #7 10 Maj 2014 15:59
    Czarnybytom
    Poziom 13  

    Gdzie sie znajduje ten czujnik od wskazania temperatury na deske i od czego jest ten na kolanku bo mi wskazuwka wariuje od temperatury i wyskakuje poza skale

    13
  • #8 01 Lut 2019 14:50
    Tomzi88
    Poziom 1  

    Czujnik temp. znajduje się w głowicy silnika pod kolektorem, natomiast gniazdko na kolanku jest do sterowania termostatem elektrycznym bo takowy się tam znajduje...

    0