Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Migająca kontrolka ładowania akumulatora

therror 05 Wrz 2010 10:32 17154 8
  • #1 05 Wrz 2010 10:32
    therror
    Poziom 13  

    Witam

    Zaznaczę najpierw, że przeglądałem inne podobne tematy ale nie znalazłem odpowiedzi pasującej do mojego przypadku.

    Otóż od jakiegoś czasu mruga mi kontrolka ładowania akumulatora. Pojawia się to głownie kiedy hamuję silnikiem, albo toczę się na biegu. Na luzie nic nie świeci się. To mruganie ustępuje w momencie kiedy dodam gazu, więc to tak jakby pasek od alternatora był luźny. Sprawdziłem i wygląda, ze na ciąg jest ok. Dodam, ze pojawia mi się to właśnie mniej więcej od momentu kiedy miałem wymieniany pasek i nie wiem czy dobrze go naciągnęli.

    Czy warto sprawdzić tylko to czy raczej nastawiać się na inną przyczynę tkwiącą w samym alternatorze ?

    dzięki z góry za pomoc

    0 8
  • #2 05 Wrz 2010 11:16
    sadek1979
    Spec od samochodów

    Sam sobie odpowiedziałeś Sprawdź napięcie paska a następnie sprawdź jakie ma ładowanie Podejrzewam ,że po napięciu paska powinno wrócić do normy (przy zmianie paska nigdy nie naciąga się do oporu , trzeba trochę pojeździć i dopiero wtedy porządnie naciągnąć - bynajmniej ja tak robię )

    0
  • #3 05 Wrz 2010 11:18
    therror
    Poziom 13  

    ok , no właśnie to mnie nurtowało, sprawdzę, dzięki

    1
  • #4 05 Wrz 2010 13:19
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 05 Wrz 2010 13:50
    miler80
    Poziom 34  

    Chyba kończą się szczoteczki w alternatorze kolego.

    0
  • #6 05 Wrz 2010 13:52
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 05 Wrz 2010 15:35
    jurekk55
    Poziom 35  

    Albo 3x może;może informacja jakie auto ,może informacja jaki altek,może sprawdzenie czy nie ma uszkodzonego koła wolnego biegu?

    0
  • #8 05 Wrz 2010 17:18
    mczapski
    Poziom 38  

    Puki co obstawiajmy o jaki samochód chodzi. Chyba jednak nie może to być awaria koła napędowego, ponieważ to przeważnie rozleci się i generalnie nic nie można napędzać. Ale warto by zastanowić się, czy aby nie następuje przerwa na przewodach łaczących alternator z resztą świata. Skoro były działania typu wymiana paska to mogła się wysunąć kostka połączeniowa lub coś podobnego. Ruchy silnika przy zmianie kierunku napędu mogą powodować przemieszczanie silnika i podobne efekty.

    0
  • #9 05 Wrz 2010 22:08
    therror
    Poziom 13  

    Więc auto to Nissan Almera N15 1.4 benz. , alternator Mitsubishi A5T06891.

    Prosze o wszelkie informacje co do przyczyny

    3