Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw Golf 3 silnik 2.0 z gazem, slabe przyspieszenie, mala moc

arni1989 05 Wrz 2010 12:45 4837 12
  • #1 05 Wrz 2010 12:45
    arni1989
    Poziom 8  

    Witam mam problem z vw golfem3 silnik 2.0 115 koni. Auto kupilem niedawno i jak na taki silnik wydaje mi sie ze powinien byc bardziej zrywny. Spalanie trasa przy predkosci 100-110 km/h pali gazu 11 l. Predkosc maksymalna na benzynie to 170 km/h. Krecilem kopulka lecz nie wiele mu to pomoglo. Rozrzad byl ustawiany. Cisnienie z tego co mi mowil gosciu 13.7 na kazdym cylindrze. Co mozna zrobic by sila sie zwiekszyla.

    1 12
  • #2 05 Wrz 2010 12:57
    ociz
    Moderator Samochody

    arni1989 napisał:
    Co mozna zrobic by sila sie zwiekszyla.

    Wywalić zwężkę w dolocie, czyli mikser od gazu.

    0
  • #3 05 Wrz 2010 20:38
    arni1989
    Poziom 8  

    ok a co do benzyny bo na benzynie tez jest z niego straszny mul. Co moze byc przyczyna ze nie chce osiagnac te 200 km/h

    0
  • #4 07 Wrz 2010 11:18
    arni1989
    Poziom 8  

    wczoraj zostala wymieniona kopulka swiece i przewody, lecz nie ma poprawy zauwazylem ze stare swiece byly cale czarne. Kopulka zostala przyspieszona do konca jest lepiej ale to jeszcze nie to. Co jeszcze mozna zrobic dla poprawy mocy, silnik nie bierze oleju, nie dymi. Moze ktos pomoc

    0
  • #5 07 Wrz 2010 11:55
    robokop
    Moderator Samochody

    arni1989 napisał:
    Co moze byc przyczyna ze nie chce osiagnac te 200 km/h
    Naprawić prędkościomierz.
    Jeśli to silnik z przepływomierzem klapowym to demon prędkości to to nie jest. Ustawić poprawnie zapłon, wyregulować inst. gazową.

    0
  • #6 08 Wrz 2010 11:35
    arni1989
    Poziom 8  

    mechanik podejrzewa uszczelke pod glowica czy to moze byc przyczyna niskiej mocy. Jest to silnik o oznaczeniach 2E kumpel ma taki w passacie b4 i sprawuje sie bardzo dobrze. Dzis wymieniam te uszczelke pod glowica i zobaczymy

    1
  • #7 08 Wrz 2010 12:33
    robokop
    Moderator Samochody

    Podejrzewa na podstawie czego ? Bo mu się tak wydaje? Ten silnik ma wręcz prymitywny, ale za to kapryśny system sterowania - nie lepie by było doprowadzić elementy osprzętu do porządku, zgodnie z przewidzianymi przez producenta procedurami, a dopiero potem brać się za wymienianie?

    0
  • #8 10 Wrz 2010 19:07
    arni1989
    Poziom 8  

    POMOCY
    mam problem z 4 garem liczac od strony rozrzadu, nie pali na ten gar po sciagnieciu przewodu praca silnika sie nie zmienia. Po wykreceniu swiecy kabel daje iskre. Stalo sie to po zdjeciu paska rozrzadu i zmianie uszczelki pod glowica czy mozliwe jest ze rozrzad przeskoczyl o kilka zebow i trzeba ustawic go ponownie na znaki. Pomozcie prosze

    0
  • #9 10 Wrz 2010 19:33
    manta
    Poziom 39  

    Bzdury. Nie chodziły by wszystkie a nie tylko czwarty.

    0
  • #10 10 Wrz 2010 21:02
    gimak
    Poziom 37  

    Gdzieś po drodze do tego 4 gara napięcie ucieka i jest za niskie do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze. Domyślnie może to być kopułka ma aparacie zapłonowym (jeżeli takowy jest), przewód WN do tego cylindra, fajka na świecy, wreszcie sama świeca. Zmniejsz przerwą na świecy o połowę, jak cylinder podejmie pracę, to będzie potwierdzeniem tego co napisałem.

    0
  • Pomocny post
    #11 10 Wrz 2010 21:13
    ociz
    Moderator Samochody

    To nie iskra, wtryskiwacz nie pracuje albo prędzej lewe powietrze ciągnie.

    0
  • #12 12 Wrz 2010 20:28
    arni1989
    Poziom 8  

    po wymianie wrocila moc z biegu 1 2 3 jest swietnie ale gdy dochodzi do 160km/h nie da sie wiecej przycisnac. Po wymianie tej uszczelki ustawiany byl rozrzad od nowa i teraz mam problem z gazem bardzo mocno strzela i nie da sie jechac co trzeba zrobic

    0