Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radiotelefon Motorola XTR446. Co zrobić żeby się dogadać?

06 Wrz 2010 00:14 6650 5
  • Poziom 9  
    Witam serdecznie!

Wszedłem w posiadanie używanego radiotelefonu Motorola XTR446. Przeczytałem instrukcję i próbowałem dostroić dwa odbiorniki. Jednak pomimo usilnych prób wciąż nie mam odbioru. Wydaje mi się, że samo nadawanie działa, a to w odbiorze tkwi problem. Oczywiście kanał i ton CTCSS ustawiłem w obu taki sam. Jestem kompletnym nowicjuszem w tej dziedzinie, dlatego chciałem spytać o jakieś sugestie i pomoc przy rozwiązaniu problemu, za co będę wdzięczny. Jest to model chyba dość popularny, jak wywnioskowałem po zgooglowaniu problemu, dlatego liczę, że znajdzie się na forum jakiś właściciel tych Motoroli skory do pomocy :)

Bardziej szczegółowe informacje:
    - jak uruchomiłem oba telefony po raz pierwszy dało się nadawać i odbierać tylko z jednego, na drugim nie było "słychać", jednak jak zacząłem poznawać nabytek utraciłem tamtą konfigurację kanału/tonu,
    - oba telefony wydają się być sprawne, w tym głośniki (działają tony przycisków, słychać nadawanie sygnału wywołującego),
    - na słuchawkach nie widać różnicy,
    - nie jestem pewien, ale w Motorolach jest na wyświetlaczu ikonka telefonu i ona cały czas się świeci, podczas próby nadawania pojawiają się wokół niej fale, jednak jak wywnioskowałem z instrukcji, ikonka powinna się nie palić (jedynie podczas odbioru lub nadawania). Czy może to oznaczać, że na wszystkich kanałach i tonach występuje zagłuszanie?
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 12  
    witam miałem ten sam problem ale były one na gwarancji, to je oddałem do naprawy i zrobili ale po paru miesiącach znów to samo i nie wiem co jest
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 9  
    niestety, ja dalej nie wiem co jest problemem