Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Switche POE
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Połączenie voip(modem) z routerem

06 Wrz 2010 11:50 4784 18
  • Poziom 9  
    Cześć.
    Mam łącze internetowe z Dialogu. Dali mi jako modem(?) bramkę voip Tilgin Vood 342. Pytałem gdzie i kogo się dało, jaki router mogę podłączyć. Poza opcją ADSL z Annex B, pojawiała się też opcja zwykłego routera DSL. Jako, że mam taki, chciałbym spróbować, czy takie połączenie pójdzie. Sprawdziłem, że posiadany router umożliwia połączenie PPPoE.
    Chciałbym Was zapytać, jaki rodzaj kabla zastosować pomiędzy Tilgina a router. RJ45 krosowany czy niekrosowany?

Buszuję w międzyczasie za informacjami i widzę, że ta bramka pracuje jako router. W trybie Bridge. Jestem dość zielony w sieciach, ale wnioskuję, że nic nie stoi na przeszkodzie zrobić połączenie:

Provider Dialog --- RJ45 ---> Tilgin Vood 342 ---> RJ45 ---> Modem DSL protokół PPPoE
  • Switche POE
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Tak - można podłączyć router jak powyżej.
  • Poziom 9  
    Dzięki za info, napisz proszę jeszcze, czy użyć do tego połączenia kabel krosowany czy normalny.
  • Switche POE
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zwykle używa się w takim przypadku prostego przewodu.
  • Poziom 9  
    Dzięki za pomoc, poszło na kablu prostym bez najmniejszych problemów.
    O zgroooozo, ile ludzi mi mówiło, że niezbędny jest ADSL z Annex B i nie ma co kombinować..
  • Poziom 10  
    Prośba o pomoc ja równiez mam tą bramkę/modem Tilgin VOOD 342 w Dialogu.
    i chce stworzyć sieć jak poniżej na rysynku aby rozdzielić intenet po portach LAN jak i Bezprzewodowo.
    Połączenie voip(modem) z routerem

Sprzęt to:
    Bramka Tilgin Vood 342 od Dialogu
    Router TPLINK TL-WR543G

Problem w tym że jak podłącze tego TP-Linka i wpisze w ustawienia typ połączenia PPPoE jego login i hasło to za nic nie chce się połączyć z siecią.