Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Początkujący potrzebuje pomocy !

smooglerpl 06 Wrz 2010 21:37 2187 21
  • #1 06 Wrz 2010 21:37
    smooglerpl
    Poziom 10  

Witam wszystkich.
    Tak jak zaznaczyłem już w tytule jestem początkującym kierowcą, można nawet rzec świeżo upieczonym pełnoprawnym obywatelem. Co znaczy utrzymanie auta zrozumiałem dopiero teraz i że samo kupno samochodu jest niczym w porównaniu z kosztami jakie to za sobą dodatkowo ciągnie.

Więc może zacznę od samego początku... Nastawiony byłem na to że w przyszłości sprawię sobie BMW E36 320. Z opinii znajomych którzy znają te samochody jak nikt inny wiem że te auta a szczególnie w wersji z silnikiem 2.0 są nie do zajeżdżenia.

Niestety życie jest życiem i młodego kierowcę czeka teraz małe zaskoczenie. Takie auto jest chyba niestety nie na moją kieszeń. Dopiero zaczynam więc analogicznie rzecz biorąc nie mam jeszcze żadnych zniżek a jedynie zwyżki... Sytuacja w której ciocia z pełnym 60% zostaje współwłaścicielem nie ma sensu tak jak miała kiedyś bo w takiej sytuacji mi zniżki nie lecą. Co za tym wszystkim idzie OC za takie auto wyniosło by mnie jakieś 1500+ :cry:
    Nie mam pojęcia ile takie autko pali ale orientacyjnie strzelam że w granicach 12 l /100 km. Byłem w stanie poświęcić jakieś 5 tysięcy. Oczywiście nie zapierałem się przy tym też że to koniecznie musiało być 2.0 ale było by chyba najlepiej.

Tak szczerze to brakuje mi ludzi których mógł bym o to wszystko zapytać a nurtuje mnie jeszcze kilka pytań dodatkowych:

1. Jak wygląda sprawa kupna auta ? Tj. co muszę opłacić itd. itp. (i jakie opłaty jeśli auto jest już dodatkowo z gazem) ?

2. Czy warto jest sprowadzić auto ?

3. Czy warto jest kupić sprowadzone auto?

4. Co dokładnie oznacza (wyczytałem w aukcji na allegro) "PRZYGOTOWANY DO REJESTRACJI" ?

5. Co myślicie o tej ofercie Link ?