Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem peugeot 406 1.9td luz w kierownicy i odpalenie

palcelizac 06 Wrz 2010 22:11 2848 3
  • #1 06 Wrz 2010 22:11
    palcelizac
    Poziom 2  

    witam mam peugeota 406 1.9 td problem jest taki nie jest az tak zimno a rano pali dopiero za drugim pogrzaniem siwec siwece niby nowe co to mzoe byc pompa niby walnieta jak cieply nie chce palic a tu jak cieply to jest dobrze ale postoi godzine i znowu trzeb adwa razy grzac czasami 3 razy a i mam pytanie jak zdemontowac krzyzaka w koumnie keirowniczej to wazniejszy problem jesli ktos wie prosze o pomoc

  • #2 07 Wrz 2010 00:30
    bost constans torg
    Poziom 10  

    ODPALANIE :
    niektóre silniki XUD9TE na to cierpią robisz tak,
    przekręcasz zapłon-pali się kontrolka świec żarowych-kontrolka gaśnie-
    -czekasz do 15 powiedzmy sekund-i kręcisz rozrusznikiem,,musi palić
    Chodzi o to że po zgaśnięciu kontrolki świec ,świece nadal są podgrzewane
    trzeba dłużej poczekać niż wskazuje kontrolka;)
    PRZEGUB KOLUMNY:
    W zależności od wersji występują różne mocowania przy maglownicy
    TZW,płetwa lub wieloklin
    PŁETWA:
    Odkręcasz śrubę mocującą przegub do magla (klucz płaski 13 lub klucz ampulowy nr. 6)
    po wyjęciu śruby zbijasz przegub w BOK!! aby wyszedł z trzpienia maglownicy
    jak zejdzie rozkręcasz pod kolumną kierownicy śrubę (klucz 13) przegub wychodzi do dołu w stronę maglownicy,
    WIELOKLIN;
    rozkręcasz pod kolumną kierownicy śrubę 13 rozkręcasz przy maglu 13 lub ampul6
    zbijasz przegub ,,DO GÓRY,, I WYJMUJESZ W STRONĘ MAGLOWNICY

  • #3 08 Wrz 2010 16:17
    palcelizac
    Poziom 2  

    wielkie dizeki

  • Pomocny post
    #4 12 Wrz 2010 11:29
    PAWEL222227
    Poziom 16  

    bost constans torg napisał:
    ODPALANIE :
    niektóre silniki XUD9TE na to cierpią robisz tak,
    przekręcasz zapłon-pali się kontrolka świec żarowych-kontrolka gaśnie-
    -czekasz do 15 powiedzmy sekund-i kręcisz rozrusznikiem,,musi palić
    Chodzi o to że po zgaśnięciu kontrolki świec ,świece nadal są podgrzewane
    trzeba dłużej poczekać niż wskazuje kontrolka;)
    PRZEGUB KOLUMNY:
    W zależności od wersji występują różne mocowania przy maglownicy
    TZW,płetwa lub wieloklin
    PŁETWA:
    Odkręcasz śrubę mocującą przegub do magla (klucz płaski 13 lub klucz ampulowy nr. 6)
    po wyjęciu śruby zbijasz przegub w BOK!! aby wyszedł z trzpienia maglownicy
    jak zejdzie rozkręcasz pod kolumną kierownicy śrubę (klucz 13) przegub wychodzi do dołu w stronę maglownicy,
    WIELOKLIN;
    rozkręcasz pod kolumną kierownicy śrubę 13 rozkręcasz przy maglu 13 lub ampul6
    zbijasz przegub ,,DO GÓRY,, I WYJMUJESZ W STRONĘ MAGLOWNICY


    Ile razy takiego grzania wytrzymają świece?

    No i jeszcze nowy pierścień srs i krzyżak wymieniony.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME