Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z podłaczeniem pilota do centralnego

07 Wrz 2010 13:32 2865 11
  • Poziom 9  
    Kupiłem niedawno sterownik centralnego zamka BX10 BX10 do swojego mesia w124 e230 z 91r. Próbowałem podłaczyć zgodnie ze schematami i niestety się nie udało salił się siłownik, wymieniłem go i próbowałem się wpiać przy pompie i tez nic z tego próbowałem wszystkiego i nic może przysłali mi złe schematy czy coś nie wiem. Posze kolegów o pomoc poniżej zamieszczam zdjecia schematów.
    Do pompy dochodza trzy przewody zielony niebieski i żółty.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Kupiłem niedawno sterownik centralnego zamka BX10 BX10 do swojego mesia w124 e230 z 91r. Próbowałem podłaczyć zgodnie ze schematami i niestety się nie udało salił się siłownik, wymieniłem go i próbowałem się wpiać przy pompie i tez nic z tego próbowałem wszystkiego i nic może przysłali mi złe schematy czy coś nie wiem. Posze kolegów o pomoc poniżej zamieszczam zdjecia schematów.
    Do pompy dochodza trzy przewody zielony niebieski i żółty.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 9  
    Kupiłem niedawno sterownik centralnego zamka BX10 BX10 do swojego mesia w124 e230 z 91r. Próbowałem podłaczyć zgodnie ze schematami i niestety się nie udało salił się siłownik, wymieniłem go i próbowałem się wpiać przy pompie i tez nic z tego próbowałem wszystkiego i nic może przysłali mi złe schematy czy coś nie wiem. Posze kolegów o pomoc poniżej zamieszczam zdjecia schematów.
    Do pompy dochodza trzy przewody zielony niebieski i żółty.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Przedewszystkim dziękuje za odpowiedz.
    Mam kilka pytań:
    1 Słupek drzwi kierowcy to miedzy drzwiami a szyba czy miedzy dzrzwiami a drzwiami.
    2 Przewód zółto czarny czyli zasilanie, nie rozumiem tu "najlepiej osobny anie ten sam co zasila sterownik" czyli zasilanie centralki mam pociagnać z innego miejsca np z puszki bezpieczników tak?
    3 chciałbym podłaczyc także kierunkowskazy jeżeli jest to możliwe
  • Moderator Samochody
    Po przeczytaniu opisu kolegi Monter_CDRinfo moja matka już sobie z tym poradziła, a co dopiero taki "złota rączka".
  • Poziom 9  
    Kierunkowskazy możesz tez podłączyć jeżeli sterownik ma taką funkcję. Jeśli ma 1 przewód do kierunkowskazów to musisz go rozdzielić na 2 przewody na których musisz wpiąć (na każdym z tych przewodów) diodę np: najlepiej 5A najmniej 3A i. Nie musisz tego robić jak wepniesz się we włącznik awaryjnych. Jeżeli sterownik ma 2 przewody to masz problem z głowy wpinasz się bezpośrednio bez żadnych diód.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Zapomniałem dodać: Te 2 przewody wpinasz w przełącznik kierunkowskazów na prawą i lewą stronę.
  • Moderator Samochody
    Z tym przełącznikiem awaryjnych trochę przesadziłeś, chyba że dołoży jakiś siłownik co go będzie naciskać. :D
  • Poziom 9  
    Dlaczego? przecież sterownik centralnego zamka podaje impuls elektryczny. Wystarczy wyjąć włącznik awaryjnych i go włączyć i sprawdzić na którym z przewodów podawany jest 12 V i tam się wpiąć.
  • Moderator Samochody
    Włącznik awaryjnych jak włączony to łączy razem obwody prawego i lewego kierunkowskazu, jak wyłączony to są osobno.
    Teraz już rozumiesz?
  • Poziom 9  
    Witam panowie
    podłonczyłem sterownik zgodnie z zaleceniami i nic. Przewocem sterujacym jest przewód niebieski jak otworze zamek to jest stały + a jak zamkne to -. Ustawiłem czas sygnału na 3.5s. Nie wiem co dalej ............

    Dodano po 3 [minuty]:

    Zapomniałem dodać ze z kluczyka chodzi ok zamyka się i otwiera bez poblemu. wydaje mi się ze centralka nie jest skonfigurowana z pilotem. posze o pomoc
  • Poziom 32  
    Tak zgadza się, centralka nie jest skonfigurowana, z... twoimi umiejętnościami.
  • Poziom 9  
    Witam panowie podłaczyłem centralke wszystko git działa zostały mi tylko kierunki, a swoja droga to proste że aż mi głupio. Zastanawia mnie tylko po co te diody przy podłaczeniu pod kierunki przy podłaczeniu pod przełacznik awaryjnych ??