Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo - Fabryczny immobilizer

15 Wrz 2004 02:48 3633 2
  • Poziom 11  
    Kumpel sprowadził sobie z niemiec Volvo 460 '96r., silnik 1.7 benzyna na jednopunktowym wtrysku, pełne wyposażenie.
    Problem tkwi w fabrycznym immobilizerze. W niemczech problemów z odpaleniem nie było - po przekręceniu kluczyka dioda fabryczna dioda gasła i samochód zapalał bez problemu. Samochód przyjechał do polski na lawecie gdyż był po zderzeniu bocznym od strony pasażera. W polsce okazało się że po przekreceniu kluczyka zapalają się narmalnie wszystkie kontrolki (tak jak powinny) ale dioda od immobilizera nie gaśnie i nieda się odpalić a dokładniej to nawet rozrusznik się nie załączał. Rozrusznik podłączyłem na "krótko" ale okazało sie że i tak nie załącza się pompa paliwa i niema zapłonu. Chipa w kluczyku raczej niema i nie było gdyż nawet niema śladu po antenie która powinna być przy stacyjce a przecierz nikt tam nie grzebał. Wracając do rozrusznika to sterowany był przez przekaźnik którego cewka była podłaczona pod styk stacyjki a mese brała z modułu znajdującego się po lewej stronie kierownicy który najprawdopodobniej jest własnie tym immobilizerem. Tej masy ten moduł nie podaje. Może ktos wie na czym ten immobilzer polega? Może da się go jakoś ominąć? Dla mnie jest to wszystko jakies dziwne i dlatego prosze o pomoc.

    Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Spec od samochodów
    Sprawdź centralny zamek, tam pewnie tkwi usterka i blokada silnika.


    Pozdrawiam.
  • Poziom 11  
    Na poczatku to myślałem ze to przez to że niema załozonych drzwi od strony pasażera ale niestety po ich załozeniu jest to samo a centralny działa elegandzko.