Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mostkowanie 2 tylnich kanłów na tube

misiowiec 15 Wrz 2004 03:39 15779 36
  • #1 15 Wrz 2004 03:39
    misiowiec
    Poziom 10  

Jestem zielony zakladam na wstepie i potrzebuje rady.
    Jak zmostkowac 2 tylne kanaly L, R do jednego zaby podpiac to na tube?
    2 pytanie czy w ten sposob tuba bez wzmacniacza w samochodzie jesli bedzie dosyc efetywna bedzie troche stukac basem zby dalo sie to czuc?

Moj pomysl jest dziwny ale wrunki technicne i finansowe nie pozwalaja mi uzywac wzmacniacza narazie. Radio na jakim ma to grac to Pioneer DEH 2300R. Czekam na podpowiedzi sesowne, a nie w stylu idz sie wypaluj z tymi pomyslami i kup sobie wzmak :)

• #2 15 Wrz 2004 09:54
    makumbapit
    Poziom 16  

radio w samochodzie nie ma tyle mocy żeby to napędzić
    membrany w subwoferach są sztywniejsze i potrzeba dużo prądu aby je poruszyć końcówka mocy tego nie da
    co do mostkowania końcówki to poszukaj aplikacji tego układu scalonego i zobacz czy się da
    rada- kup sobie wzmacniacz jest naprawdę dobra -wystarczy taki za 100zł
    aby był tylko na tranzystorach -te na scalakach są do bani

• #3 15 Wrz 2004 10:59
    misiowiec
    Poziom 10  

a jak oceniasz pomysl aktywnej tuby? tylko jak tam w niej jest z zasilaniem? i jak sie to wpina do akumulatora?

Apropo porzedniego pytania to powiedz mi czemu znajomemu calkem niezle gra na zaledwie 15W mocy z radia tuba, po zmostkowaniu obu kanalow, on mowil cos o spinaniu +z- ale nie pamietam dokldanie i dlatego pytam na forum
    A wedlug ciebie jesli samo radio nie da rady to jak bedzie brzmiala ta tuba na samym radiu, wogole nie zagra ? mi chodzilo ze bedzie grala na 15% swoich mozliwosci ,czy nie tak.