Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Mondeo mk2 1.8 diesel oporne skrecenie kierownica

09 Wrz 2010 14:09 2201 10
  • Poziom 2  
    Jakis czas temu zauwazylem,ze kiedy przejade przez kaluze to napotykam sie na silny opor przy skrecaniu kolami w obie strony. Dodam ze po paru sekundach kola mozna skrecac ale na raty pol obrotu kierownica jest dobrze a pozniej znow opor tak jak na wylaczonym silniku.
  • Poziom 29  
    Wspomaganie jakie jest? elektryczne czy hydrauliczne?
  • Poziom 14  
    Uszol 1990 napisał:
    Wspomaganie jakie jest? elektryczne czy hydrauliczne?

    Zgadnij!

    Pasek poprostu dostaje poślizgu i servo niepodaje odpowiedniego ciśnienia.
  • Poziom 29  
    Równie dobrze może być elektryczne i na skutek złego styku spowodowanego korozją styków etc... może nie działać.
  • Poziom 2  
    wspomaganie jest hydrauliczne
  • Poziom 2  
    Wspomaganie jest hydrauliczne i jak woda moglaby sie dostac przez oslone pod silnikiem i na pompie?

    Dodano po 3 [minuty]:

    Na tym pasku przejechalem ok.10tys.km
  • Moderator Samochody
    Normalnie. Będziesz dalej zadawał mało inteligentne pytania, czy w końcu zrobisz to co Ci się doradza? Wystarczy że kapie olej i pasek w oczach się kończy.
  • Poziom 14  
    Kolego Uszol1990 jak nie wiesz o co chodzi to niepisz bredni.


    Sam zauważyłeś ,ze po wjechaniu w kałuże występuje problem, silnik nie jest hermetycznie zamknięty. Masz problem ja daje ci rozwiązanie na tacy, niechcesz to dyskutuj z kol. Uszolem na temat wspomagania elektrycznego w fordzie mk2
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Powodem okazal sie luzny pasek napedzajacy pompe wspomagania.