Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nadajnik + odbiornik TV kablowej jak przesłać sygnał TV

09 Wrz 2010 21:04 12717 12
  • Poziom 9  
    Witam jestem laikiem w elektronice ale od jakiegoś czasu poszukuje rozwiązania aby przesłać sygnał z tv kablowej zwykłej takiej na kabel antenowy bez dekodera do telewizora w budynku obok takie małe pomieszczenie gospodarcze ze względu na architekturę odpada położenie kabla musi to być bezprzewodowo czy da sie coś takiego jak "VTX-2 i VRX-2 - Nadajnik i odbiornik radiowy sygnału audio/video 2,4GHz" przystosować do przesyłania sygnału TV ? albo czy istnieje jakieś takie urządzenie z nadajnikiem i odbiornikiem Sygnału telewizyjnego ?? dodam ze odległość od budynku A do budynku B wynosi jakieś 50m w linii prostej bez żadnych przeszkód w polu widzenia. a może jest ktoś taki co potrafił by mi skonstruować takie urządzenie dla mnie za odpłatą ?? dodam ze chciałbym zmieścić sie w kosztach około 300zł czym taniej tym lepiej :D
  • Poziom 33  
    Sygnału TV nie wyślesz. Nie ma takiej opcji. Sygnał Video z DVD lub VHS to bez problemu.
  • Poziom 9  
    Stacje telewizyjne jakoś nadają sygnały wiedz na pewno sie da tylko chodzi o koszta nie stać mnie na nadajnik telewizyjny jakich używają stacje myślałem o czymś podobnym w mniejszej skali ale nawet nie wiem czy było by to legalne musi sie dać tylko czy urządzenia nie będą zbyt kosztowne

Dodano po 7 [minuty]: