Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaką kupić pralkę i szuszarke lub ewentualnie pralko-suszark

10 Sep 2010 15:49 3116 7
  • Level 9  
    Witam serdecznie wszystkich życzliwych!
    Jestem kompletnie zielony w temacie pralek.
    Mam małe dziecko 11 miesięczne i jest nas w domu 3 osoby.

Dwa dni temu pękł mi zawór od pieca, który stoi obok pralki i niestety tak wszystko zostało zalane, że pralka prawdopodobnie jest na śmietnik(wywala korki zaraz po włączeniu).
    Proszę o radę, jak ktoś ma pomysł, co z tą pralką może być?

Jest to pralka Whirlpool około 8 letnia.

Nastawiam się na zakup nowej wiec proszę o pomoc.

Szukam pralki w przedziale 1000-1500zł. Sprawdzoną i bezawaryjną z funkcjami prania dla dzieci i z klasą A+.

Ponieważ mały brzdąc strasznie brudzi ciuszki i musimy robić pranie bardzo często, proszę o pomoc w wyborze kogoś, kto po prostu eis zna.
    Nie zależy mi na konkretnej marce ale na funkcjonalności i energooszczędności.

Proszę o sugestie, bo myślę tez o pralko-suszarce.

Bądź ewentualnie samą suszarkę ale cenowo w okolicach 1000zl, znajdzie się coś?

Pomóżcie proszę i napiszcie jaki sklep wybrać do zakupu.

Zależy mi na sprawdzonych modelach.

Z góry dziękuję za odpowiedzi!

Pozdrawiam!
  • Level 20  
    Jeśli chodzi o suszarke to za 1000 zł znajdzie się ,ale ewakuacyjna, czyli ,że będziesz musiał zrobić odprowadzenie wilgoci na pole przez specjalną rure.Suszarki kondensacyjne oprócz podłączenia do prądu nie wymagają żadnego innego podłączenia.Najtańsze suszarki kondensacyjne zaczynaja sie od około 1300 zł.Pralko -suszarek nawet nie oglądaj bo szkoda na to czasu.
    np. Suszarka WHIRLPOOL AWZ 7468 cena około 1300 zł z przesyłką w sklepie internetowym.
    Pralke polecam Electrolux np.EWF 127413W Time Manager cena tez ok.1300 zł ze sklepu internetowego.

Udanych zakupów
  • Level 9  
    Dzii WAC za pomoc!