Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane 1.4 Hatchback- non stop swieci sie ABS

infinity 27 Sty 2003 18:31 5968 23
  • #1 27 Sty 2003 18:31
    infinity
    Specjalista od telefonów

    Dodam ze jest to pierwsza wersja R.Megane.

    Na konsoli swieci sie non stop kontrolka od ABS-u.
    Czy spotkał sie moze ktoś z podobna usterką >?

    Pozdrawiam!

    0 23
  • #2 07 Lut 2003 12:14
    wojtbad
    Poziom 12  

    miałem podobny problem w passacie wystarczyło dolać płynu hamulcowego. Jak nie poskutkuje to może buć uszkodzony czujnik ABS lub grubości klocków hamulcowych.

    0
  • #3 08 Lut 2003 01:53
    infinity
    Specjalista od telefonów

    Witam ponownie...

    Okzuje sie ze ta kontrolka coś fixuje - czasem potrafi 50 km palić sie(w tym momencie ABS nie działa) innego dnia potrafi zgasnąć a sam ABS w tym momencie działa bez zarzutu...

    Jesli chodzi o klocki to faktycznie nie dawno wymieniałem klocki..
    zamontowałem podróbki...

    Pozdawiam!

    0
  • #4 08 Lut 2003 08:19
    MAJSTEROS
    Poziom 15  

    Czepił bym się instalacji elektrycznej (kostki od czujników przy kołach)

    0
  • #5 08 Lut 2003 10:26
    SiwusGSM
    Poziom 19  

    Ja miałem coś podobnego w mojej Golfinie. Przy wtyczce jednego z czujników na piaście był przetary kabel. Trzymał się tylko na koszulce. ABS działał kiedy chciał. Odepnij wtyczkę przy piaście i organoleptycznie sprawdź stan przewodu.
    A czujnik zużycia klocków nie powinien mieć wpływu na pracę ABSu.

    0
  • #6 08 Lut 2003 19:34
    Janek Bień
    Poziom 17  

    ja mialem to samo w pasacie
    po zalozeniu klocków TOMEX
    wystarczylo przeczyscic czujniki i koronki z pułu po klockach

    0
  • #7 08 Lut 2003 22:50
    Mich@el
    Poziom 15  

    Cześć,napisz mi czy istnieje zależność pomiędzy prędkością samochodu a
    zapaleniem się kontrolki ABS-u.
    Np. do 80-100/h jest ok. a powyżej sie zapala?
    Czy prędkość nie ma wpływu?
    Sprawdź dokładnie!
    Michał.

    1
  • #8 20 Kwi 2003 02:16
    wisienka
    Poziom 11  

    hello
    zapewne chodzi o kabel laczacy tylne czujniki(idzie od spodu ,polowy dzwi przednich az na same czujniki)
    bylo duzo wad fabrycznych tego przewodu
    najlepiej byloby sprawdzic to walizka xr25 ,jesli pokaze usterke tylnych czujnikow ,to na 99 % jest to ten kabelek

    0
  • #9 20 Kwi 2003 11:34
    ElGregor
    Poziom 22  

    Może to być też wina łożyska w kole, miałem taki przypadek w VW. Była dość duża szczelina między czujnikiem a wieńcem, która plus luz w łożysku powodowała zanik impulsów ABS.

    0
  • #10 20 Kwi 2003 21:45
    Spartan83
    Poziom 11  

    radzilbym sprawdzic czy nie sa skorodowane styki zlacz czujnikow predkosci kol przod lewy, prawy, tyl lewy prawy,

    1
  • #11 20 Kwi 2003 23:24
    Janek Bień
    Poziom 17  

    Ja mialem podobny efekt w passacie po zalozeniu klocków tomexa poprostu na czujniku siadał pył z czasteczkami metalu i to powodowało zakłucenia sygnału z czujnika wystarczy wydmuchac koronke i czujnik spr. pow.

    0
  • #12 20 Kwi 2003 23:45
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #13 21 Kwi 2003 00:17
    infinity
    Specjalista od telefonów

    Przepraszam ze dłuższy czas sie nie odzywałem
    ale tak sie składa ze od około 2 miesiecy jest OK..?
    Czyzby zima dała sie we znaki!? A teraz odpusciło?

    Od niedawna powstał nieco inny problem,
    Klocki tak jak wspominałem wymieniałem jakoś z poczatkiem roku(podróbki) i od niedawna grzeją mi sie nieco przednie koła szczególnie lewe...
    Czyzby tłoczki sie przypychały?

    Pozdrawiam!

    0
  • #14 21 Kwi 2003 03:46
    wisienka
    Poziom 11  

    niesadze abys pozbyl sie problemu
    zobaczysz co bedzie jak deszczu troche spadnie a na drodze beda resztki soli po zimie............

    0
  • #15 21 Kwi 2003 12:55
    infinity
    Specjalista od telefonów

    Witam.

    :arrow: wisienka

    Co do kabla to słyszałem ze częstą przyczyna palenia sie kontrolki poduszki powietrznej jest własnie kabel przymocowany pod siedzeniem pasażera (luza łaczówka,czasem sie obrywa)- te info mam od goscia który swego czasu otarł sie o serwis Renault.

    :arrow: all
    dzieki wszystkim za podpowiedzi sprawdze je wszsytkie i dam znać na grupe o efektach.Tyle ze musze znalezc chwile czasu.


    Pozdrawiam!

    -1
  • #16 23 Gru 2003 20:43
    devill
    Poziom 2  

    sprawdz sobie bezpiecznik w komorze silnika kolo akumulatora mozliwe ze przegnil bo pod oweiwka miedzy szyba a maska dostaje sie woda a tam akurat jest skrzynka bezpiecznikow. ja tak mialem w swojej reni. sprawdz sobie ten bezpiecznik

    1
  • #17 23 Gru 2003 21:20
    infinity
    Specjalista od telefonów

    Dzieki za powpoeiedz.
    Niczego nie tykałem,ustąpilo i wszystko do dziś dnia jest OK.

    Pozdrawiam
    Wesołych ...

    1
  • #18 23 Gru 2003 23:00
    sowczas
    Poziom 13  

    elektrit napisał:
    Bez testu na NXR lub XR 25 dłuuuugo będziesz grzebał.Jedź do kogoś kto ma choćby nawet KTS-a i po kłopocie.

    Uuuu... zabytki teraz pracujemy na Clip'ie ... :wink:
    A tak poważnie to prawdopodobnie któryś z czujników przy kole szaleje albo przewód np ugnił zwłaszca że mowa o pierwszej wersji Megane. Można by się pokusic o pomiary myltimetrem.

    0
  • #19 23 Gru 2003 23:15
    sowczas
    Poziom 13  

    infinity napisał:
    Witam.

    :arrow: wisienka

    Co do kabla to słyszałem ze częstą przyczyna palenia sie kontrolki poduszki powietrznej jest własnie kabel przymocowany pod siedzeniem pasażera (luza łaczówka,czasem sie obrywa)- te info mam od goscia który swego czasu otarł sie o serwis Renault.



    Pozdrawiam!


    Owszem jest problem-bumerang z kablami do napinaczy pasów Nie łączy wtyczka która jest pod fotelem ... Wtyczke sie wycina i lutuje przewody na stałe.

    0
  • #21 24 Gru 2003 20:42
    sowczas
    Poziom 13  

    olo114 napisał:
    Witam
    A jak zechce wyciagnac fotel , to co wtedy :D
    Pozdrawiam

    [b] Ciach ..!!! :D i po bolu...niestety poki co firmie Renault nie udalo sie znaleźć lepszego środka żadne spinki na wtyczce , złocenie styków nic nei pomaga... :roll:

    0
  • #22 25 Gru 2003 01:06
    olo114
    Poziom 17  

    Witam
    Oczywiscie z fotelem zartowalem i musze Ci przyznac racje z tymi zlaczami w Reni to totalna klapa. Tez je lutuje na stale ku ogromnemu
    zdziwieniu potencjalnych klientow. Pracujesz w serwisie Renault, bo ja tak.
    Pozdrawiam . Wesolych swiat

    0
  • #23 25 Gru 2003 16:22
    monterek3
    Poziom 15  

    Hi hi hi, w Citroenach są te same kostki do napinaczy, ja też je lutuje na stałe, Citroen też nic lepszego nie wymyslił. A co do demontażu fotela: Na napinaczu jest wtyczka... i po problemie.

    Pozdrawiam

    0
  • #24 25 Gru 2003 17:35
    sowczas
    Poziom 13  

    olo114 napisał:
    Witam
    Oczywiscie z fotelem zartowalem i musze Ci przyznac racje z tymi zlaczami w Reni to totalna klapa. Tez je lutuje na stale ku ogromnemu
    zdziwieniu potencjalnych klientow. Pracujesz w serwisie Renault, bo ja tak.
    Pozdrawiam . Wesolych swiat

    Zgadza się ja również od wrzesnia stałem się pracownikiem ASO Renault... :D
    Pozdrawiam !!!

    0
  Szukaj w 5mln produktów