Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jaki glosnik do subwoofera??

13 Wrz 2010 16:17 3056 20
  • Poziom 8  
    Witam
    Potrzebuje pomocy ponieważ nie wiem jaki głośnik do subwoofera wybrać.sam nie mogę znaleźć niczego co mnie zadowoli..jestem początkujący i bardzo się nie znam wiec pisze do was o pomoc jaki głośnik polecacie ? szukam czegoś mocnego co dobrze zagra. cena nie gra roli bo tu chodzi o jakość basu

Regulamin p.15. Proszę poprawić niechlujną pisownię. [Pablo]
  • Poziom 18  
    Dobrze by było jak byś napisał coś więcej, np gdzie ma grać, jaka średnica Cie zadowoli czy coś, bo żaden z nas nie jest jasnowidzem.
  • Poziom 8  
    Ma grać u mnie w pokoju ma on ok 15 m2. Szukam czegoś mocnego co potrafi nisko zejść. Lubię słuchać głośno muzyki i słyszeć dobry mocny czysty bas. Teraz mam głośniki komputerowe firmy genius model SW-V2.1 1250 są tam 2 każda satelita ma po 8W i subwoofer o mocy 20W gra dobrze ale jego moc mi nie wystarcza(dla mnie jest już za słaby i za cichy) potrzebuje jakiegoś sprawdzonego dobrego głośnika który się nada do subwoofera aktywnego bo mam zamiar taki zrobić nowy od podstaw (tylko nie znam się bardzo na tym). Co mi polecacie?

Dodano po 1 [godziny] 22 [minuty]:

Załóżmy że znajdę odpowiedni głośnik dla siebie,a po potem co dalej?? wiem że trzeba zrobić skrzynie odpowiednia do głośnika. potrzebny jest wzmacniacz ale jaki? o co chodzi z filtrem?? jak to wszystko podłączyć ??

Dodano po 1 [godziny] 14 [minuty]:

Łatwiej jest zrobić subwoofera aktywnego czy pasywnego? .proszę pomóżcie mi bo mało się znam

Dodano po 2 [godziny] 25 [minuty]:

Co myślicie o tym głośniku? http://www.nowyelektronik.pl/searchsklep.php?mode=opis&nr=59449
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    Polecałbyś mi zrobienie subwoofera pasywnego? wyjdzie taniej?

Dodano po 15 [minuty]:

Jaki byś polecił mi głośnik do subwoofera?