Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem związany z wymianą reduktora. Przekładka instalacji.

14 Wrz 2010 22:13 2289 16
  • Poziom 23  
    Kupiłem astrę 93r. 115KM (ale reduktor jest 100HP) i jest tam zwykła instalacja gazowa 2 generacji a w drugim moim aucie (toledo 92r. 115KM) mam sekwencję i reduktor do 150HP. Czy mogę bez problemu podmienić reduktory?
  • Użytkownik obserwowany
    Nie możesz zamienić reduktorów.
  • Poziom 23  
    Mogę prosić o bardziej rozwiniętą odpowiedź, dlaczego?
  • Użytkownik obserwowany
    Po co chcesz zamienić ?
  • Poziom 23  
    Bo w sekwencji mam z przebiegiem 10tyś a w astrze z przebiegiem XX (4 lata ma gaz). Tolek idzie i tak na sprzedaż (na części).
  • Użytkownik obserwowany
    Masz pewni 2,0 astrę.
    Mozesz przełożyć cały przód gazu z jednego do drugiego.
    Bo sam reduktor nie da się.
  • Poziom 23  
    Tak astra 2.0.

    Czym się tak właściwie różnią te reduktory?
  • Użytkownik obserwowany
    Wszystkim - pod względem parametrów.

    Wygląd zewnętrzy podobny- aluminiowe przeszkadzadło pod maską.
  • Poziom 23  
    Coś mało konkretnie piszesz tak jakoś ogólnikowo. Z tego co wiem do toledo również są wkładane reduktory 100HP zamiast tak jak u mnie 150HP.

    Czy reduktor 100HP od gazu 2 gen różni się czymś od reduktora od sekwencji 100HP?
  • Poziom 20  
    Tak, różni się. Wyżej zostało to już napisane.
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    II generacja ma reduktor podciśnieniowy a IV ma nadciśnieniowy absolutnie nie zamienne.
  • Poziom 11  
    tomasetto czy BRC (one maja oznaczenia)100 hp spokojnie obleci astre 115KM
  • Poziom 23  
    Zdecydowałem się przełożyć cały przód instalacji ale mam pytania:

    Pierwsze związane ze wskaźnikiem. Czy nie będę musiał przekładać tego co jest w butli by wskaźnik gazu sekwencji wskazywał odpowiednio - nie wiem jak to jest sterowane a oby dwie instalacje mają inne wskaźniki.

    Drugie to czy mogę zastosować w Oplu (astra 92 silnik c20ne 2.0 115KM) adaptery, dzięki którym nie będę musiał wiercić w kolektorze.
    Czy to w ogóle zdaje egzamin? Są to niby dysze typu Bosch - jaki typ ma Opel? (nie widzę tam, żadnej nazwy na listwie wtryskowej)
    Problem związany z wymianą reduktora. Przekładka instalacji.
  • Poziom 25  
    może być potrzeba przełożenia ale to jak podłączysz wskaźnik to zobaczysz, odnośnie tulejek to nawet niezłe rozwiązanie ale ja wolałbym wiercić, zawsze wtrysk PB na swoim miejscu
  • Poziom 23  
    Przełożę cały wielozawór i będzie działać wskaźnik tak jak powinien.

    Sekwencja zdemontowana i czeka na montaż gdyż pojawił się kolejny problem. Przekładałem już instalacje ale nigdy sekwencji. Nie wiem co z dyszami wkręconymi w kolektor.
    Czy dysze mogę użyć te same (lub kupić na wzór takie same)? Chodzi oczywiście o średnice.

    dawca: Toledo 2.0 8V 85KW (115KM) 144Nm
    pacjent: Astra 2.0 8V 85KW (115KM) 170Nm

    Na co są wklejane dysze gazowe? To jakiś klej?
    Kolejna sprawa przy zakładaniu w moim starym aucie nie był ściągany kolektor dolotowy - jak to możliwe przecież wióry leciały do silnika (pewnie dlatego wylazł korbowód).
  • Użytkownik obserwowany
    Nom wióry leciały leciały.
    Ale to objaw tumiwisizmu.
  • Poziom 25  
    stroić będziesz musiał od nowa a jak widać moc podobna to zacznij od takich samych dysz, kolektor zdejmij do wiercenia, wywierć zaraz przy wtryskach PB i pod podobnym kontem, możesz zastosować te same wkrętki, klej odporny na temperaturę, w starym kolektorze powkręcaj śruby na klej w miejsce po wkrętkach, i jak wkręcisz dysze to od środka zeszlifuj wkrękę do równego z kolektorem i będzie bardzo gitt, pamięta, że robisz dla siebie a to motywuje