Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kompresor do piaskowania, min.; dane techniczne jaki wybrać!

młody96321 14 Sep 2010 23:19 6619 1
    młody96321
    Level 1  
    Witam wszystkich forumowiczów
    Jest to mój pierwszy zakładany temat, także proszę o wyrozumiałość, czytałem wiele inny postów, tematów etc. jednak na żadnym nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania.

Planuje kupno jakiegoś kompresora do piaskowania. Jest dużo różnego rodzaju towarów, (allegro itp.) ale jak wiadomo jest to naciąganie naiwnych ludzi, wiadomo że za 500zł nie kupimy nic konkretnego, tylko same zabawki którymi możemy co najwyżej "zetrzeć kurz"
    Troszkę czytałem na ten temat. Jednak i tak jestem laikiem. Mam więc do Was kilka pytań:

Jaką min. wydajność powietrza musi mieć kompresor którym będzie można "normalnie" piaskować, i będzie widać efekty (proszę nie pisać i ganić że to się nie opłaca, i tak cię nie stać lub coś w tym stylu - piszcie jak jest:)

Czy kompresor o wydajności załóżmy 500l/min, zbiorniku 100L i ciśnieniu 8 bar będzie piaskować? Chodzi mi oto czy się wyrobi? jaką dyszę dobrać przy takim zestawie? Czy jest za słaby?

Chodzi o takie coś:
    Link

Czy warto inwestować w takie urządzenie?

PS kupie kompresor do piaskowania, (piaskarkę) do 1500zł
    Pisać na GG 5729296

Moderated By _PREDATOR_:

Tu nie jest Allegro bis!
    :arrow: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=4474193#4474193 p. 001
    Następne będzie ostrzeżenie!
    Wpis moderacyjny dotyczy wszystkich piszących w temacie!
    12

zynek666
    Level 9