Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 80 centralny zamek z kluczyka nie działa.

15 Wrz 2010 21:29 11872 9
  • Poziom 10  
    Witam
    Mam problem z centralnym zamkiem w moim samochodzie t.j Audi 80 B4 92r. Problem polega na tym, że od pewnego czasu centralny zamek od strony kierowcy po prostu nie działa :|. Przekręcając kluczyk zamykają się tylko drzwi kierowcy i nic więcej. Przy zamykaniu słychać jakieś drobne stuknięcie w tylnych drzwiach od strony kierowcy ale się nie zamykają. Od strony pasażera wszystko jest ok. Proszę o jakieś wskazówki od znających ten samochód co może być tego przyczyną i jak to można naprawić.
    Z góry dziękuję za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny za okazałą pomoc.

    Moderowany przez Pawel wawa:

    Edytowałem i poprawiłem tytuł oraz pisownię. Proszę pisać w działach dla początkujących. Przenoszę.

  • Poziom 10  
    Witam
    Nie znam sie akurat na Audi ale to co opisujesz plus rocznik auta wskazuje na dostanie sie jakiegos syfu w zamek i silniczek od centralnego nie ma sily zamknac drzwi. sprobuj wyciagnac zamek i go przeczyscic jakims preparatem i rozruszaj go byc moze to pomoze. Pozdrawiam
  • Poziom 43  
    aras110489 napisał:
    Witam
    Nie znam sie akurat na Audi ale to co opisujesz plus rocznik auta wskazuje na dostanie sie jakiegos syfu w zamek i silniczek od centralnego nie ma sily zamknac drzwi. sprobuj wyciagnac zamek i go przeczyscic jakims preparatem i rozruszaj go byc moze to pomoze. Pozdrawiam

    Zacznijmy od tego, ze tam jest central pneumatyczny i nie ma w zamku żadnego silniczka. Do sprawdzenia switch sterujący we wkładce drzwi kierowcy
  • Poziom 10  
    na dzień dobry sprawdzamy czy po przekręceniu kluczyka odzywa się kompresorek w prawym tylnim błotniku jeśli nie wyjmij go i zdejmij dolną obudowę, znajdziesz piny z kostki na płytce, wez probówkę podepnij do masy i stykaj z pinami pojedyńczo, dwa z tych pinów uruchamiają kompresor do otwarcia i zamknięcia zamków, jeśli kompresorek ruszy i zamknie zamki przyczyny szukaj na switchach w drzwiach. Jeśli natomiast po przekręceniu kluczuka w zamku drzwi kompresorek rusza ale pracuje dłużej niż 3-4 sekundy (prawidłowa praca; ma się zmulić i wyłączyć) oznacza nieszczelność w układzie pneumatycznym zamków(sprawdzić wszystkie weżyki drzwi klapy oraz klapki paliwa) lub połamane łopatki wirniczka na silniczku kompresorka (na allegro są firmy regenerujące takie silniczki jak i całe kompresorki) innej filozofi tam nie ma w razie jakichkolwiek pytań pisz pozdrawiam
  • Poziom 21  
    Szanowni koledzy jak juz piszecie rady to prosze nie uzywac nazw typu switch i podobnych, o rady prosza poczatkujacy a mamy taki piekny jezyk polski.
  • Poziom 10  
    właśnie chciałem zapytać co to jest ten switch i przy czym on sie znajduje czy w drzwiach przy zamku gdzieś czy całkiem gdzie indziej ??
  • Poziom 43  
    tomek230983 napisał:
    na dzień dobry sprawdzamy czy po przekręceniu kluczyka odzywa się kompresorek w prawym tylnim błotniku jeśli nie wyjmij go i zdejmij dolną obudowę, znajdziesz piny z kostki na płytce, wez probówkę podepnij do masy i stykaj z pinami pojedyńczo, dwa z tych pinów uruchamiają kompresor do otwarcia i zamknięcia zamków, jeśli kompresorek ruszy i zamknie zamki przyczyny szukaj na switchach w drzwiach. Jeśli natomiast po przekręceniu kluczuka w zamku drzwi kompresorek rusza ale pracuje dłużej niż 3-4 sekundy (prawidłowa praca; ma się zmulić i wyłączyć) oznacza nieszczelność w układzie pneumatycznym zamków(sprawdzić wszystkie weżyki drzwi klapy oraz klapki paliwa) lub połamane łopatki wirniczka na silniczku kompresorka (na allegro są firmy regenerujące takie silniczki jak i całe kompresorki) innej filozofi tam nie ma w razie jakichkolwiek pytań pisz pozdrawiam

    Na dzień dobry to się czyta uważnie, autor pisze, że z prawych drzwi działa więc pompka jest ok. Styki sterujące są we wkładce, tam, gdzie wsadzasz kluczyk
  • Poziom 10  
    panie "milejow" czy jakoś, napisałem całą procedurę odnośnie zamków w audi niezależnie czy pompa działa czy nie i czy coś wogóle działa nie tylko w odpowiedzi do tego autora postu ale istnieje coś takiego jak szukaj i ta odpowiedz może pomóc innym...
  • Poziom 15  
    ,,Styki sterujące są we wkładce, tam, gdzie wsadzasz kluczyk"



    Akurat w audi styki sterujace są w siłowniku pneunatycznym połączonym z wkładką drutem
  • Poziom 1  
    Super, a ja z tej burzliwej dyskusji dowiedzialem sie wszystkiego+. Dziekuje panom. JB